Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sammie schreef:vos is recessief dus moet van beide ouders komen. Als inspecteur dat gen niet heeft, kan het dus ook geen inspecteur zijn.
Overigs vind ik de foto's van zeer slechte kwaliteit dat ik er geen brood van kan bakken.
cardy schreef:Sammie schreef:vos is recessief dus moet van beide ouders komen. Als inspecteur dat gen niet heeft, kan het dus ook geen inspecteur zijn.
Overigs vind ik de foto's van zeer slechte kwaliteit dat ik er geen brood van kan bakken.
Het veulen is echt 100% zeker van Inspekteur, dit weet ik echt zeker.
Ja ik vind het ook erg jammer dat die foto's zo slecht zijn, heb ze ook maar gekregen van de vorige eigenaresse...

Sammie schreef:Sinds wanneer is datDan moet het paard wél geregistreerd op haar naam staan.
nieuwe regel
protonja schreef:zelf heb ik mijn artrose paardje ook weg gebracht om als draagmoeder verder door het leven te gaan, ze pakten haar gewoon aan, dus neem aan dat dat gewoon kan met artrose.
moet ik wel bij zeggen dat ze alleen draagmoeder is dus zij is niet de moeder
Elisa2 schreef:Klopt,daarom heb ik het ook echt afgeraden,zie voorgaande posts.
Maar dit ging ff over een ander paard.
jessje schreef:Ik zou het niet doen denk ik...
Niet alleen omdat je misschien een veulen hebt dat van bij het begin niet goed is, maar ook omdat een dracht best zwaar is voor een merrie en flink wat extra belasting op de benen met zich meebrengt...
Naast de risico's met het veulen zelf heb je dus ook nog eens het risico dat je merrie zelf veel verslechterd (en ik vind bijna niets zo zielig als een merrie die haar eigen veulen amper kan bijhouden in het land)
Ik zou gewoon op zoek gaan naar een leuk jong paardje of veulen