Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sammie_44 schreef:http://www.hoejagergaard.dk/Loudini.html
Deze hengst heb ik zelf in Denemarken gezien. Was helemaal wild van deze hengst! Een heel eerlijk karakter met super gangen! Heeft veel van hetzelfde bloed als Flemmingh in zich, maar vind deze hengst nog indrukwekkender. Heeft een heel mooi front en super gangen.

Citaat:alleen jammer dat ze daar een stuk minder hoge eisen stellen aan de gezondheid van de hengsten maar als je dat risico de moeite waard vind......
dus als je eentje weet hoor ik het graag!
. Saartje1 schreef:sammie_44 schreef:Waar wel?
Volgens mij steld het KWPN de hoogste gezondheids eisen aan de hengsten van Europa
. Citaat:Volgens mij heb ik een nakomeling gehad uit deze merrie nl. een ruin van Vincent x Donnerhal x koopman en gefokt door Perta Bijvelds uit Brabant.
Het was een klein dier van circa 1.62 cm en lang gelijnd, hij kon zeer goed lopen, ik heb hem als veulen gekocht bij Petra en op 3-jarige leeftijd zelf zadelmak gemaakt en een tijd gereden.
Nu staat hij in Belgie en zijn ze er samengesteld mee aan het rijden en blijkbaar doet hij het zeer goed.
Als dit de moeder zou zijn van genoemde vincent-ruin dan kan ik je alleen maar adviseren om een hengst te gebruiken die echt maat doorgeeft en dan zou je al een eind goed moeten zitten
Saartje1 schreef:Nee vind het ook niet echt een combie waarvan je zegt daar zijn er 10 van hi hi
. sammie_44 schreef:Umh.. die vrouw waar het paard van is heeft dat paard altijd al. Dus ik neem aan dat zij wel weet hoeveel veulens het gekregen heeft? Maar als jullie willen dat het een nakomeling is van deze merrie is dan denken jullie dat toch![]()
.
sammie_44 schreef:Ze heeft op jonge leeftijd tot de Z gelopen, toen heeft ze iets met d'r been gehad waardoor ze heel lang stil gestaan heeft en toen heeft ze Zalvador dus gekregen en toen heeft ze weer een jaar, anderhalf in het land gestaan wat haar heel goed gedaan heeft waardoor ze nu weer dacht ik helemaal klaar weer is.