Ludora schreef:Agerrits: ze vraagt om tips, niet om onnodig afgebekt te worden
een tip van mij is om toch te kijken of een ander in deze situatie zou willen helpen. Ik heb nog wel een stal vrij en voldoende weide gang, misschien is dat een tip.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ludora schreef:Agerrits: ze vraagt om tips, niet om onnodig afgebekt te worden
Nicole288 schreef:Ik heb me vorig jaar door de veearts laten uitleggen hoe het nu zit met merries die lang melk laten stromen voor de bevalling en of het veulen dan wel genoeg biest binnen krijgt (of het er nu uit stroomt of dat het gedronken wordt maakt geen verschil lijkt me). Hij vertelde dat het pas biest wordt na de bevalling, dus de bevalling zorgt ervoor dat er biest gemaakt gaat worden. Dan zou die dus niet vantevoren verloren kunnen gaan.
libke schreef:,Ik zou het gewoon in het oog houden beter voorkomen dan genezen !!
LDRD schreef:@agerrtis, je blaast de zaak wel erg op zeg.
Je weet helemaal niets van mij en mijn paarden en hebt een gelijk een oordeel klaar.
Bijzonder hoor.
Nicole288 schreef:Ik heb me vorig jaar door de veearts laten uitleggen hoe het nu zit met merries die lang melk laten stromen voor de bevalling en of het veulen dan wel genoeg biest binnen krijgt (of het er nu uit stroomt of dat het gedronken wordt maakt geen verschil lijkt me). Hij vertelde dat het pas biest wordt na de bevalling, dus de bevalling zorgt ervoor dat er biest gemaakt gaat worden. Dan zou die dus niet vantevoren verloren kunnen gaan.
bedoel je dan merries en hengsten ..leuke beestige boel moet dat daar zijn