ik wacht nog steeds op antwoord van janderegelaa omdat hij ergens foto's heeft.. en ik graag wil weten wáár hij die foto's vandaan haalt.. njaah.. ff afwachten dan maar.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik wacht nog steeds op antwoord van janderegelaa omdat hij ergens foto's heeft.. en ik graag wil weten wáár hij die foto's vandaan haalt.. njaah.. ff afwachten dan maar.. DresslOver schreef:janderegelaa schreef:Kan ze gewoon het papiertje omruilen hoor.
Heb even de foto's gekeken en mijn vermoeden is dat ze gewoon door een particulier klaar gemaakt is en daarom van die lage punten heeft. Daarmee wil ik niet alle particulieren over één kam scheren maar feit is wel dat het ondertussen gewoon een professionele tak van de paarden is geworden om ze klaar te maken voor de keuring.
waar zag jij die foto's staan btw.. ??
hehe.. achjaaa... BLONDINE'S!! hehe neey ik dacht dat je foto's had gevonden van de keuring.. sowrryy..!! schaam schaam
:o:o:o
maar dat gaan we iig een beetje anders aanpakken dan dat voorheen is gebeurt..
maar evengoed bedankt!
ik kan maa rhet beste niet meer reageren want iedere x als ik iets zeg komt er iets doms uit..
Jolandaa_ schreef:ik dacht eerst Volbloed ..
DresslOver schreef:mijn merrie is dus eigenlijk stamboek, en heb het nog even nagekeken, voor ster moeten ze 68 voor exterieur hebben en 60 voor beweging. Wie weet gaan we toch nog eens naar de keuring. baad het niet dan schaad het niet..ik wacht nog steeds op antwoord van janderegelaa omdat hij ergens foto's heeft.. en ik graag wil weten wáár hij die foto's vandaan haalt.. njaah.. ff afwachten dan maar..
janderegelaa schreef:Kan ze gewoon het papiertje omruilen hoor.
Heb even de foto's gekeken en mijn vermoeden is dat ze gewoon door een particulier klaar gemaakt is en daarom van die lage punten heeft. Daarmee wil ik niet alle particulieren over één kam scheren maar feit is wel dat het ondertussen gewoon een professionele tak van de paarden is geworden om ze klaar te maken voor de keuring.