Ik vond hem erg mooi.
Maar verder heb ik me er niet in verdiept. Het gaat ook om je smaak

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammie schreef:laina schreef:
Ik heb gezegd dat ik hem wss zou nemen als dekhengst.
En die beslissing nam je vanmiddag van achter je computer. Daarom zei ik zou je niet beter eerst gaan kijken voordat je zo'n beslissing achter je computer maakt alleen maar op basis van 3 verhaaltjes en cq 1 foto.
En wat als de hengst tegen valt, wat ga je dan doen?
Eérst kijken bij een aantal hengsten die bij je merrie past én dan kun je nog altijd nog even checken wat de ervaringen en/of meningen zijn op bokt, maar aub niet andersom..
kellyb schreef:Sammie schreef:
Eérst kijken bij een aantal hengsten die bij je merrie past én dan kun je nog altijd nog even checken wat de ervaringen en/of meningen zijn op bokt, maar aub niet andersom..
Wat is er zo verkeerd aan om eerst op verschillende manieren (veel) informatie te verzamelen alvorens je beslist of je naar een hengst gaat kijken?
Sammie schreef:LEES het geheel en niet 1 zinnetje er uit halen.
Sammie schreef:Er is niks verkeerd aan op verschillende wijzen informatie verzamelen, maar ik vind het raar (erg raar) dat als je blanco een vraag stelt over een hengst (waar op zich niks mis mee is), en vervolgens op basis van 3 a 4 verhaaltjes en 1 a 2 foto's van een nakomeling zegt: Ja, ik neem 'm. Zónder eerst de hengst zélf of nakomelingen bekeken te hebben. Daarom zei ik dat je het niet uit z'n verband moest halen en het geheel lezen.
Dus wat bedoel ik daarmee: (nogmaals) Kijk eerst naar hengsten en nakomelingen en dan (evt. gelijk) eens rond zoeken op i-net/bokt én dan pas zeggen ik neem 'm. En niet andersom