anneliesdj schreef:Heeft Heartbreaker nog jonge goedgekeurde zonen trouwens? Ik ben mega-fan van Heartbreaker, is zo'n mooi paard om te zien en geeft ook veulens met een super braaf en rustig karakter. Of weet iemand nog een andere jonge hengst met een intressante afstamming?
Ben nu ook wat info aan 't opscharrelen over Utopie, v Jacomar x Calvados, is ook nog een vrij jonge hengst. Dat leek me wel een intressante combinatie, ook omdat ik de vader en moeder van Utopie allebei goed ken. Weet er iemand meer info over hem en heeft hij al gedekt of is dit zijn eerste jaar?
Als je het ziet zitten om naar België te komen?

Zowel Calvaro (Toulon-zoon, Toulon = Heartbreaker x Jokinal) als Bentley (Upsilon x Heartbreaker) zijn aan te bevelen afstammelingen van Heartbreaker. (www.tilleman.be)
Persoonlijk zou ik geen Heartbreaker aanbevelen voor een merrie die zelf al redelijk schrikachtig is...
Zoals KimS steeds zegt: een Heartbreaker gaat 50x de bak rond zonder probleem en schrikt de 51ste keer van iets dat er altijd al geweest is

Nee, Heartbreakers staan redelijk bekend om moeilijke paarden te zijn OHZ.. Superspringpaarden, dat wel, maar geen simpele zielen...