Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Hoe moet ik mijn paard overschrijven op mijn naam?
Om een paard over te laten schrijven op uw naam moet u lid zijn van het KWPN. Het overschrijven is gratis. U dient de originele stamboekpapieren van het betreffende paard, liefst aangetekend te sturen naar KWPN, afdeling Stamboek, Postbus 156, 3840 AD Harderwijk. Met daarbij de gegevens van de nieuwe eigenaar waar het paard naartoe overgeschreven dient te worden.
Is het verplicht om een KWPN-paard te hebben om lid te kunnen worden?
Nee, daar is geen verplichting aan verbonden. Ook als u geen paard hebt, kunt u lid worden van het KWPN.
Hoe moet ik een paspoort aanvragen?
Een paspoort kunt u aanvragen door het originele papier van het paard op te sturen naar het KWPN, afdeling Stamboek, Postbus 156, 3840 AD Harderwijk, met de vermelding dat u een paspoort aanvraagt. De kosten zijn € 23,00 excl. BTW. U krijgt een factuur thuisgestuurd. Na betaling ervan ontvangt u het paspoort.
Titsia schreef:Heb zelf wat proberen te zoeken maar ben er niet erg handig in![]()
31/03 komen ze men nieuwe paard brengen en nu vroeg ik me af hoe het juist zit met de papieren? Wat moet ik allemaal doen om de merrie op mijn naam te zetten? En wat moeten de huidige eigenaars doen?

Behalve dat de KWPN er nog stempels overheen zet.