Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Valentinow schreef:Hoi wil je een kwpn? ja, denk ik dan kan ik je niet helpen maar als je wel een ander ras wil kan ik je wel helpen !! Bv een Brp( wel van belgië) maar als je dit wil moet je is op deze site zien gestelhof.be
Sammie schreef:Ik zit echt met verbazing dit topic te lezen. Een hengst kies je op de eerste plaats op basis van of hij bij je merrie PAST. Vult hij je merrie aan en heft hij de te kortkomingen op. NIET vanwege een zwart velletje. Dan ga je maar een veulen kópen, weet je zeker dat het zwart is...
laura88 schreef:Nou ja ik bedoel als jullie leuke hengsten weten kan ik verder kijken of die bij mijn merrie past. Maar voor jullie wat informatie..mijn merrie is best kort en zal dus willen dat er een iets langer veulen uit komt en die hoger op der benen staat. Verder wil ik een hengst erop met een goed en braaf karakter. En een veulen kopen is geen optie want wil er gewoon graag 1 van mijn eigen merrie. Het moet ook een hengst zijn die echt recht op zijn benen staat aangezien dit bij mijn merrie niet is. (weet dat ze het kan doorfokken)
Sammie schreef:Dit is wel een oud topic hoor