dekhengst voor mijn merrie.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 13:21

Undigo is dusdanig bewerkt met de slof dat z'n beweging weg is gevallen... tenminste het achterbeen werkt niet helemaal...

Ik sta met mijn paard tegenover gebr. van manen en zie undigo regelmatig wel eens buiten trainen...
Hij heeft wel een jazz-karaktertje.

ik zou dus niet voor undigo gaan, die jazz x michelangelo lijkt mij ook wel wat voor deze merrie is alleen nog niet ggk.

ik denkk dat je aangezien je merrie wel genoeg kracht heeft door dat ferro bloed Obeliks wel aandurven, is een mooie hoogbenige hengst... Ronaldo zou ook een goede optie zijn, is ook hoogbenig en lang, heeft ook een super karakter, jouw merrie lijkt mij wel sterk bewegen door dat ferro bloed, Ik zou dus gaan voor Obeliks of Ronaldo... OOseven zou ook nog kunnen maar hengst spreekt mij niet zo aan...

laura88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 14:24

Oke zou die hengsten is gaan bekijken. Dank jullie wel.

Valentinow

Re: dekhengst voor mijn merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 19:52

Hoi wil je een kwpn? ja, denk ik dan kan ik je niet helpen maar als je wel een ander ras wil kan ik je wel helpen !! Bv een Brp( wel van belgië) maar als je dit wil moet je is op deze site zien gestelhof.be

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:57

Valentinow schreef:
Hoi wil je een kwpn? ja, denk ik dan kan ik je niet helpen maar als je wel een ander ras wil kan ik je wel helpen !! Bv een Brp( wel van belgië) maar als je dit wil moet je is op deze site zien gestelhof.be

Ik bedoelde een Bwp!

miesnathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 09:23

Hoi,

Ik laat mijn merrie ook dekken .. maar wel over een poosje maar ik ben al aan het rond kijken naar hengsten ..

Zelf vind ik Wolfgang erg mooi maar hij is 1.66 en mijn merrie 1.64 ik ben dan ook bang dat het een klein paardje uit komt dat zei de vorige eigenaar ook al .. maar de nakomeling van Wolfgang is ook mooi : Oscar

Maar zelf denk ik dat ik Florencio het mooiste vind ... héél mooi paaard
DUs spannend!!

NatasjavE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 14:57

Sammie schreef:
Ik zit echt met verbazing dit topic te lezen. Een hengst kies je op de eerste plaats op basis van of hij bij je merrie PAST. Vult hij je merrie aan en heft hij de te kortkomingen op. NIET vanwege een zwart velletje. Dan ga je maar een veulen kópen, weet je zeker dat het zwart is...

Meen je dat nou..Met verbazing??
Ik lees dit soort dingen hier steeds vaker. Haha! Knipoog

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 16:45

Dit is wel een oud topic hoor Nagelbijten / Gniffelen

amen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 17:32

laura88 schreef:
Nou ja ik bedoel als jullie leuke hengsten weten kan ik verder kijken of die bij mijn merrie past. Maar voor jullie wat informatie..mijn merrie is best kort en zal dus willen dat er een iets langer veulen uit komt en die hoger op der benen staat. Verder wil ik een hengst erop met een goed en braaf karakter. En een veulen kopen is geen optie want wil er gewoon graag 1 van mijn eigen merrie. Het moet ook een hengst zijn die echt recht op zijn benen staat aangezien dit bij mijn merrie niet is. (weet dat ze het kan doorfokken)

plaats eens een foto van je merrie....

hoe bedoel je ......dat over die benen...??

Hoe krom zijn die benen van jou merrie dan wel niet?

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:29

Sammie schreef:
Dit is wel een oud topic hoor Nagelbijten / Gniffelen

En daarom een slotje Knipoog