Informatie Jet Set D?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 22:46

Ik heb vrij veel Jetset nakomelingen gereden. Konden allemaal extra bewegen! Superfijn karakter, echter was het exterieur wel zozo. Maar dat kwam voornamelijk door de moederlijn.
Dit waren allen Jetsets uit bloederige merries. Ik ken ook vrij veel Jetsets welke echte koude trapzakken zijn.

HocusTivoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 16:35

Ik heb hem gisteren nog gezien bij de hengstenshow van de Dalhoeve. Zag er goed uit! Ik heb wel wat foto's gemaakt, zal ze zo snel mogelijk hier neerzetten.

Olive

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:07

Ik vond hem gisteren bij de Dalhoeve ook wel leuk. Hij kwam alleen een beetje ongetraind op mij over. Alsof ze hem pas geleden weer hebben opgepakt en hij daarvoor een tijdje niet gereden is. Een beetje slap vond ik hem. Volgens mij een gebrek aan training.

Caesar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 19:30

Olive schreef:
Ik vond hem gisteren bij de Dalhoeve ook wel leuk. Hij kwam alleen een beetje ongetraind op mij over. Alsof ze hem pas geleden weer hebben opgepakt en hij daarvoor een tijdje niet gereden is. Een beetje slap vond ik hem. Volgens mij een gebrek aan training.

Ik heb hem gister ook gezien op de show. Ze zeiden toch ook dat hij weer sinds een aantal jaar onder het zadel getoond werd, na voorgaande jaren alleen aan de hand te zijn getoond. Vond hem inderdaad ook onbevestigd overkomen, het kwam er net niet helemaal uit.

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:40

Talent van Olijfje is ook v. Jetset

KarinvdM

Re: Informatie Jet Set D?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:47

Deze foto's heb ik vorig voorjaar van Jetset gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding