[TI] Kijk je in de Battie...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes_R

Re: Kijk je in de Battie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 20:53

Ik was zaterdag nog ff bij van Vlimmeren. Hij kon Araghon goed verkopen naar Frankrijk, dus. Hij heeft er trouwens weer een erg leuke hengst voor terug...

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 20:56

tinkermeisje schreef:
Ik was zaterdag nog ff bij van Vlimmeren. Hij kon Araghon goed verkopen naar Frankrijk, dus. Hij heeft er trouwens weer een erg leuke hengst voor terug...

EIGELIJK wel "dom"van de kopers dat ze hem niet hebben laten springen
dan had je veel meer gehad dan nu..
maar goed

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:09

Vasthi schreef:
Melanie, Wel jammer dat dezelfde foto van Kieran 2 keer geplaatst is, ik had nog een andere van je site geplukt maar die is op de een of andere manier niet verwerkt

Ik vroeg me al af of dat de bedoeling was. Ik dacht dat het misschien een artestiekerige actie was! Ben nu wel erg benieuw welke andere foto je van mijn site had geplukt! Ik gok "de zittende Kieran?"

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:13

Vasthi schreef:
Mamauba staat er zelfs 2 keer in

Vertel ik kan hem pas in of na het weekend doorlezen. 2 keer het zelfde stuk ofzo?

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:14

1x voorstellen en 1x n foto van jij met Pippa bij de veterinaire keuring

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 12:26

Melanie, het was een foto van Kieran met z'n vriendjes in de wei.

Wel jammer hoor van Araghon, toch weer een prachtige, bijna goedgekeurde dekhengst die richting buitenland vertrekt.

Lowara, er zijn wel plannen om een soort hengstenboekje te maken. HannekeS is daar geloof ik mee bezig. Telkens 1 die besproken wordt in de Battie schiet niet op, dan zijn we 10 jaar bezig voor we de laatste erin hebben

Binnenkort zal er wel weer een verslag van het concours in Wehl in de Battie komen, er hebben ook regelmatig stukken in gestaan over mensen die op hoger niveau aan dressuur/springen/mennen of endurance doen.

De nieuwe rubriek: "Even neuzen bij" geeft een kijkje bij weer telkens een ander lid van het NSvT en wat zij met hun Tinker(s) doen, helaas was er geen plaats in deze Battie voor een " even neuzen bij".

Misschien kun jij een verhaal schrijven van je belevenissen op de kampioenschappen springen/dressuur van laatst!

hetlarixbos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 19:11

snowdon schreef:
1x voorstellen en 1x n foto van jij met Pippa bij de veterinaire keuring

Ooooo nou ben ik nou nieuwschieriger.