dekhengst ro-lex

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tweetty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 12:35

bedankt voor alle informatie en ik ga zeker bij de dalhoeve informatie , hij spreekt mij enorm aan en zeker zijn karakter. Ik heb zelf een narcos merrie en die is enorm heet , dus ik ga zeker serieus over nadenken.

groetjes

randy123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 14:46

tweetty schreef:
bedankt voor alle informatie en ik ga zeker bij de dalhoeve informatie , hij spreekt mij enorm aan en zeker zijn karakter. Ik heb zelf een narcos merrie en die is enorm heet , dus ik ga zeker serieus over nadenken.

groetjes

Ik ben heel erg benieuwd, laat even weten als je tot een besluit bent gekomen.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 15:59

Whispertje schreef:
volgens mij was hij toen 3...

juist en inmiddels zijn we al vele jaren verder. En vind ik 'm in de verste verte hier niet op lijken.

watnou1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 19:17

Die foto is gemaakt toen hij drie jaar was en hij is nu dus echt enorm uitgezwaard en een paar cm erbij..

Ik vind dat hij echt veel is veranderd ten voordele.
Volgens madeleine is hij wel beschikbaar op aanvraag, dus hoef je alleen maar te bellen naar de dalhoeve!

mariekske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 16:33

Hey Amati, waarschijnlijk ken ik jouw dan wel want ik liep die tijd dat rolex werdt goedgekeurd ook rond bij nico en madeleine. Superpaard! nog nooit zo'n relaxe hengst gezien..

watnou1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 22:56

heb vandaag gehoord dat hij dit jaar NIET beschikbaar is!!!!
Nico en Madeleine laten hem dit jaar volledig in de sport lopen ..
Helaas pindakaas maar misschien heeft nol nog wat en anders moet je je melden dat je het toch wel echt graag wilt... Volgens mij volgend jaar wel weer, vooral als er vraag naar is natuurlijk. Heeft het afgelopen weekend weer super gelopen hoorde ik!
Enne mariekske dan ken ik jou wel denk ik maar ik werkte daar niet ik had er mijn merrie staan!