Wat ik bedoel te zeggen is dat je wel een paard over moet houden

Overigens verwacht ik zelf een Special D uit een Amsterdam x Equador merrie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

superwoman schreef:Citaat:waarom jij denkt dat ze te lang is?
dat is een "gevoel". ik weet het ook niet anders te zeggen.
Mijn gevoel zegt een compacte lichte hengst erop.
Dat hij licht moet zijn is zeker. Het compacte weet ik nog niet zeker....
Daarom ook deze topic.... ik ben onzeker over wat het beste is....
zoals ik al zei ben ik weg van sandreo![]()
Ik kan vivaldi niet vinden via googlebij welke hengstenhouder staat hij?
Donderdag 30 maart & Zaterdag 1 April Aanvang: 8.30 uur. youngster schreef:Wel eens nakomelingen van Metall gezien? Zulke bonken geeft die niet hoor
Wat ik bedoel te zeggen is dat je wel een paard over moet houden
Overigens verwacht ik zelf een Special D uit een Amsterdam x Equador merrie.

youngster schreef:Ook al zet je Sandreo erop weet je nog niet zeker of je een veulen qua type alle TS wenst krijgt
Een Sandro hit nakomelingen zal waarschijnlijk wel veredelen ja.
superwoman schreef:Bedankt!
Ik zoek eigenlijk kwpn, maar ik sta wel open om wat anders te proberen.
Mooie nakomelingen hoor!
Zeker die 5 jarige schimmel x good luck![]()
Hoe zijn de gangen van de nakomelingen?
want ik wil wel de dressuurkant op.
Ze heeft zelf al voldoende maat (1.72), dus ik ben niet bang voor een kleine nakomeling
listiglistje schreef:Ik vind haar niet te lang hoor! Maar het is jouw gevoel.....
Wellicht is het een idee om naar de hengstenshow bij van Uytert te gaan kijken. Zie je ze allemaal in real lifeDonderdag 30 maart & Zaterdag 1 April Aanvang: 8.30 uur.
Zowel Vivaldi als Sandreo (jouw persoonlijke favoriet), Tuschinski en Krack C zelf staan bij Van Uytert ter dekking . website : www.uytert.nl
Mijn eerste keus blijft Vivaldi en vervolgens Tuschinski (Goed nakomelingenrapport!). Sandreo vind ik qua model ook wel een goede keuze, maar qua kwaliteit minder als de eerste twee. Mits je merrie beschikt over een krachtige ondertredende achterhand dan kan Sandreo wel!

) voert mijn eigen merrie al Florestan bloed anders liet ik haar toch echt door Florencio dekken
En hij veredeld
Megacarmen schreef:kijk op www.uytert.nl heb je goeie hengsten voor je merrie;)