welke hengst voor deze merrie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Andjena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 20:06

Even off topic ik heb zelf een Purioso x Cavalier x Doruto merrie en die gaat dit jaar bij Houston (toeval of niet)
Nu weer on topic Ik heb uit deze merrie een erg mooi hengstveulen gefokt van Odermus mischien is dit iets voor je merrie? Voor foto's van mijn veulen zie mijn profile (Ashmaan)

trowing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 20:22

dat is wel toevallig ja. weet niet of ik je het kan aanraden om houston op je merrie te gebruiken deze merrie is in het rijden en in omgang af en toe echt een draak.
ja odermus ken ik ook wel mooie paarden van maar dat zijn meestal toch meer springpaarden en we willen echt alleen een dressuurveulen bij haar fokken aangezien de fokker ook nog meer merries heeft die hij gebruikt voor de springfokkery

Andjena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 20:26

Het Odermus veulen dat ik heb heb kan super mooi lopen volgens Ilonka Venninga komen daar ook goede potentiele dressuurpaarden van. En wat betreft karakter die van mijn merrie is super dus ik durf die gok wel aan

trowing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 20:33

ja op mijn werk hadden we ook een goed bewegend paard van odermus maar het zijn toch meestal wel springpaarden