Lisanne's veulen dood geboren...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aeris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 18:40

Hey iedereen!
Alvast bedankt voor de steun.
De merrie maakt het gelukkig uitstekend, ze lijkt er helemaal geen last van te hebben. Op dat gebied hebben we dan toch geluk gehad.

@Yuri: ik heb ook wel een beetje schrik om ze terug te laten dekken, maar de veearts zei dat het absoluut niet meer risico's zal inhouden na dit incident.

Mariska_28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 18:55

Tjee, wat klote... Sterkte ermee

Y_DG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 21:46

Naima schreef:
Hey iedereen!
Alvast bedankt voor de steun.
De merrie maakt het gelukkig uitstekend, ze lijkt er helemaal geen last van te hebben. Op dat gebied hebben we dan toch geluk gehad.

@Yuri: ik heb ook wel een beetje schrik om ze terug te laten dekken, maar de veearts zei dat het absoluut niet meer risico's zal inhouden na dit incident.

ik krijg hierdoor ook wel schrik maar daar moeten we niet aan denken e! volgend jaar komt er een even mooi veulentje uit!

Yonne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 22:36

He toch wat vervelend! Geef de merrie maar een dikke knuffel en sterkte voor jou! Hopelijk heb je volgend jaar dan toch nog een prachtveulentje! Wel heel sneu dat het niet al dit jaar zo mag zijn!

Coberlina

Re: Lisanne's veulen dood geboren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 23:34

hey
nog maar een keer zeggen hoe erg ik het vind... we hebben er allemaal zo naar uitgekeken
't was een prachtig veulen he.
Lisanne maakt het idd goed. Vandaag toen ik haar ging binnenzetten, kwam ik van de achterste wei gelopen, draafde ze vrolijk mee langs de draad ze voelt zich goed.
ik wens je nu alvast voor het volgende jaar een prachtig veulen toe
xxx

cojolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 02:53

Wat een naar nieuws, sterkte met je verlies, gelukkig dat de merrie er zo mee omgaat.

Volgend jaar meer succes, zou het zeker proberen als ik jou was.