Jaaroverzicht Noah hij is vandaag 1 geworden :-D !!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 20:54

wow wat een super gaaf dier is dat...

wat een mooie kleur staart heeft ie,echt heel stoer,ik ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet als ie een groot paard is...

echt een lekker ding!!

xxGáskixx

Re: Jaaroverzicht Noah hij is vandaag 1 geworden :-D !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 22:08

leuk om hem zo op te zien groeien he!
ik heb ook een hengstje van twee jaar en ik maak elke maand foto's,leuk om te zien hoe ze veranderen als je de foto's dan weer eens terug kijkt..

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 07:30

Ach, wat een lekker ding en hij ziet er super verzorgd en verwend uit. En zo hoort het!

_Noah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 20:22

@ Kimmie261 & xxGáskixx Dank jullie wel voor het lieve berichtje het is inderdaad leuk om te zien hoe de groeit en veranderd op de foto's blijf ook iedere maand foto's van hem maken!!

Mac schreef:
Ach, wat een lekker ding en hij ziet er super verzorgd en verwend uit. En zo hoort het!

Daar zal op bokt niet iedereen het mee eens zijn krijg nog weleens te horen dat die te dik is maar hij krijgt 1,5 kilo biks per dag een drie keer hooi, maar ik verwen hem graag en tut ook lekker met hem als ik de kans krijg !!

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 21:01

echt super mooi om zo een overzichtje te zien hoe een veulentje nou opgroeit,echt een hele mooie jarige jaarling,en een aardig dik buikje

mooi stoer veulen,mooi gebouwd en een super mooie kleur,en natuurlijk dat halster

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 21:03

Hee, dit topic heb ik helemaal gemist
Maar wat istie leuk en wat wordtie groot zeg! Ik vind het echt een ontzettend leuk dier!

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 23:52

liliputter schreef:
echt super mooi om zo een overzichtje te zien hoe een veulentje nou opgroeit,echt een hele mooie jarige jaarling,en een aardig dik buikje

mooi stoer veulen,mooi gebouwd en een super mooie kleur,en natuurlijk dat halster

Thanx vond het zelf ook wel leuk om terug te zien vooral ook omdat ik soms het gevoel heb dat hij niet groeit maar als je die foto's zo bij elkaar ziet groeit hij toch wel

Mazzel-meid schreef:
Hee, dit topic heb ik helemaal gemist
Maar wat istie leuk en wat wordtie groot zeg! Ik vind het echt een ontzettend leuk dier!

Dank je wel!!!!!