Elisa2 schreef:Nou aangezien de meeste mensen hier {volgens de zelfbenoemde deskundigen} daar onder vallen.En de meeste mensen die fokadvies vragen daar ook onder vallen.Lijkt het me toch wel verstandig dat als al die "penny"s niet met die paarden van die hengst om kunnen gaan,dat bloed dan ook niet te adviseren.
Waarom zou dat bloed niet te adviseren zijn? Niets mis mee hoor. Jij gaat er weer van uit dat de Kennedys kleine duiveltjes zijn. Tja..
Ik volg gelukkig niet klakkeloos de mening van de meute, of van de (idd zelfbenoemde) fokkerdeskundigen. De échte deskundigen houden hun mond hier wel op bokt. Die kijken wel uit!
. Qua karakter zou ik niet anders willen, ik kan eigenlijk alles met haar en het is een vrolijk, sociaal en aanhankelijk paard. Aan moeders kant zit er overigens Trakehner (Partout) en volbloed (Kaiserstern xx) achter. Ze begint overigens nu pas een beetje uit te groeien qua spieren, ze is best wel lang 'slungelig' geweest en begint nu pas niet meer in de hoogte maar in de breedte te groeien. Foto's staan in mijn profiel.