frenia schreef:Ik had al zoiets van: waar kén ik die vent toch vannu weet ik het dus
van Mickey Boy. Denk uiteindelijk dat het zeker voor Lizzy, wel een goede keuze was om er niet MB op te zetten, dat zou dan idd erg zwaar gaan worden. Heb je toevallig een foto van die hengst???
Helaas heb ik geen foto van de hengst (ben ik met mijn stomme kop vergeten). hij staat wel met zijn hoofd op de 2e foto bij Lizzy en bij de 3e link bij Lizzy.
Ik heb hier bij Fenna ook nog een stukje van zijn hoofd (schiet niet echt op zo he
)Maar ja je ziet in ieder geval wel wat. Hij is in ieder geval, 1,60m hoog Is bruin-bont (driekleur) Heeft hele erge lange manen en klein beetje sok (en wat dunnere benen dus)
@snowdon Ik vind haar gewoon mooi qua bouw, ze is niet te dik, en ook niet te dun. Ik vond Fenna, toen ik wat dichter bij keek, iets ingevallen. Zij was gewoon goed gebouwd en een lekker buikje. Verder waren haar gangen dus ook super, dat vond ik ook wel een pluspunt. Dat heeft Mickey Boy ook, dus het had juist wel een verbetering opgeleverd. Ik weet alleen de schofthoogte niet van MB, misschien dat hij hem te klein vond voor haar? Hij wil dus groter gaan (weer zo iemand
) en luxer. @Grid hihihi zo'n idee had ik al hoor dat je ons verwarde. Zeker omdat ik ook zo begon met mijn titel. Maar geeft niet, het is je vergeven
Kan je anders kleine bijdrage leveren, dan kan ik haar zeker kopen, en is het je helemaal vergeven hihihi.Nee zonder gekheid, ik ga morgen op stal regelen of ze daar kan komen. Als dat rond is... Dan ga ik haar toch laten bezorgen denk ik... Tjee moeilijk hoor. Mijn keus is dus zeker wel op Lizzy gevallen, en dat weet ik dus zeker. Ik twijfel alleen omdat mijn man er niet zo achter staat. Hij vindt (logischer wijs) 2 paarden genoeg en ik heb de kolder in mijn kop (goh wordt het toch lente) en ik wil er graag 1 bij, waar ik dus ook wat meer mee kan doen. Ook gewoon omdat ik haar mooi vind en omdat ik het liefste een heel harem van Tinkers om me heen heb. Het geld is geen probleem, ook het stallingsgeld niet, al moet mijn man nu iets meer gaan betalen en dat vindt hij ook niet leuk.
Ik heb wel al gezegd, dat ik er nu wel een bijrijder/verzorger bij ga zoeken, zodat deze ook een kleine bijdrage kan leveren, dat scheelt toch wel weer iets (al deel ik liever niet, ben erruggggg inhalig
)
nu weet ik het dus
van Mickey Boy. Denk uiteindelijk dat het zeker voor Lizzy, wel een goede keuze was om er niet MB op te zetten, dat zou dan idd erg zwaar gaan worden. Heb je toevallig een foto van die hengst???

Dat is dus geregeld, nu Lizzy nog