[TI] jullie mogen weer taxeren...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biancaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 21:09

frenia schreef:
Ik had al zoiets van: waar kén ik die vent toch van nu weet ik het dus van Mickey Boy. Denk uiteindelijk dat het zeker voor Lizzy, wel een goede keuze was om er niet MB op te zetten, dat zou dan idd erg zwaar gaan worden. Heb je toevallig een foto van die hengst???

Helaas heb ik geen foto van de hengst (ben ik met mijn stomme kop vergeten). hij staat wel met zijn hoofd op de 2e foto bij Lizzy en bij de 3e link bij Lizzy.

Ik heb hier bij Fenna ook nog een stukje van zijn hoofd (schiet niet echt op zo he )
Afbeelding

Maar ja je ziet in ieder geval wel wat. Hij is in ieder geval, 1,60m hoog Is bruin-bont (driekleur) Heeft hele erge lange manen en klein beetje sok (en wat dunnere benen dus)

@snowdon Ik vind haar gewoon mooi qua bouw, ze is niet te dik, en ook niet te dun. Ik vond Fenna, toen ik wat dichter bij keek, iets ingevallen. Zij was gewoon goed gebouwd en een lekker buikje. Verder waren haar gangen dus ook super, dat vond ik ook wel een pluspunt. Dat heeft Mickey Boy ook, dus het had juist wel een verbetering opgeleverd. Ik weet alleen de schofthoogte niet van MB, misschien dat hij hem te klein vond voor haar? Hij wil dus groter gaan (weer zo iemand ) en luxer.

@Grid hihihi zo'n idee had ik al hoor dat je ons verwarde. Zeker omdat ik ook zo begon met mijn titel. Maar geeft niet, het is je vergeven Kan je anders kleine bijdrage leveren, dan kan ik haar zeker kopen, en is het je helemaal vergeven hihihi.

Nee zonder gekheid, ik ga morgen op stal regelen of ze daar kan komen. Als dat rond is... Dan ga ik haar toch laten bezorgen denk ik... Tjee moeilijk hoor. Mijn keus is dus zeker wel op Lizzy gevallen, en dat weet ik dus zeker. Ik twijfel alleen omdat mijn man er niet zo achter staat. Hij vindt (logischer wijs) 2 paarden genoeg en ik heb de kolder in mijn kop (goh wordt het toch lente) en ik wil er graag 1 bij, waar ik dus ook wat meer mee kan doen. Ook gewoon omdat ik haar mooi vind en omdat ik het liefste een heel harem van Tinkers om me heen heb. Het geld is geen probleem, ook het stallingsgeld niet, al moet mijn man nu iets meer gaan betalen en dat vindt hij ook niet leuk.

Ik heb wel al gezegd, dat ik er nu wel een bijrijder/verzorger bij ga zoeken, zodat deze ook een kleine bijdrage kan leveren, dat scheelt toch wel weer iets (al deel ik liever niet, ben erruggggg inhalig )

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 21:13

Een bijrijdpaardje of verzorgpaard is goedkoper hoor
En onthoud wel dat je de eerst komende tijd weinig met d'r kan rijden ivm de drachtigheid en veulen straks aan de voet.

Ik vind Lizzy overigens ook mooi van bouw, maar absoluut niet zwaar Daarom snapte ik niet zo goed dat een eventueel veulen van Lizzy x Mickey Boy te zwaar zou worden

Biancaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 21:35

Hahaha snowdon, dat weet ik hoor. Maar dat is dan niet vna mezelf. Dat niet kunne rijden is dus geen probleem. Dat mag ik namelijk ook niet de eerst komende 1,5 jaar (het was 2,5 jaar, is nu bijna jaar voorbij, gelukkig). Ik mag het weer langzaam gaan opbouwen. Dus dat wil ik ook gaan doen, dus dat is juist geen probleem bij mij. Ik kan in het begin alleen maar stappen, dus beetje sturen leren enzo, dus dat komt wel goed

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 21:40

ga je ons nog lang in spanning houden
ik wil weten hoeveel hij vraagt

Biancaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 21:41

Ik zag bij de topic over de Stal Vegilin dat FK daar een link had neergezet. Ik be ndaar gaan kijken, want ik ben nieuwsgierig en nu zag ik een foto staan bij paarden van een zwart-bonte "grai" denk ik. Dit is wel ongeveer het type waar de vader van het veulen (nu nog in de buik) over valt, hij is dus alleen driekleur en heeft een iets grover hoofd.

Hier de link, heb hem even gepikt hoor FK:

http://www.colouredstables.nl/index.htm

Biancaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 21:43

frenia schreef:
ga je ons nog lang in spanning houden
ik wil weten hoeveel hij vraagt

Hihihi je bent net zo erg als ik ben

Oke oke hij vraagt... 2600 euro voor beide tinkers. Ik heb nu 2400 euro geboden, hoop dan naar 2500 te gaan. Vind dat wel een mooie prijs voor zo'n grote grove tinker met veulen, al heeft die geen meerwaarde, maar als iemand hem (of haar) koopt, dan heeft hij voor diegene wel heel veel waarde

Ik zit met smart te wachten op een mail van hem... anders bel ik hem morgen

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:29

Ik duim!!
PM me maar even waar je ook al weer precies met je paardjes staat, ik voel een fotosessie aankomen

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:38

Dat is een nette prijs, zeker in deze tijd waar soms gewoon veel te veel gevraagd wordt.
Zelfs een tinkerveulen zonder stamboekpapier brengt geld op, dus dat moet je toch wel meerekenen.

Biancaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 22:38

fjordkootje schreef:
Ik duim!!
PM me maar even waar je ook al weer precies met je paardjes staat, ik voel een fotosessie aankomen

Jaaaa ik ben best wel zenuwachtig hoor en fotosessie graaagggg ik kan wel foto's maken maar die hele mooie die jij maakt.... Zucht mag dus heel graag

Kytha

Re: jullie mogen weer taxeren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 08:31

spannend zeg!!! Ben heel benieuwd
Al iets gehoord?

Biancaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 12:39

Nee ik heb nog niks gehoord. Wel van de staleigenaresse. Ze heeft een hele mooie loopstal (7 x5m) . Ze zegt ohhh dan doen we haar daar wel in (tot ze dalijk fulltime het land op gaan), want zo kleine stal met veulen, vind ik te klein hoor. Dan kan ze daar rustig op haar gemak bevallen. Dan hebben ze nog een mooie uitloopstal van 11mx 5m, daar gaan ze dan volgend seizoen in Dat is dus geregeld, nu Lizzy nog

Biancaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 12:41

coydog schreef:
Dat is een nette prijs, zeker in deze tijd waar soms gewoon veel te veel gevraagd wordt.
Zelfs een tinkerveulen zonder stamboekpapier brengt geld op, dus dat moet je toch wel meerekenen.

We schreven gisteren precies op dezelfde tijd zag ik, dus ik had je berichtje nog niet gelezen en ja vond ik ook, dat bedoelde ik ook dat het veulen wel meerwaarde had, niet voor de tinkerwereld, maar wel voor degene die hem dalijk koopt en dan dus ook voor mij. IK hoop dat ik het dus gedaan krijg Stal staat al klaar

Biancaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 20:40

Dan hier ook maar gelijk een update.

Ik heb de eigenaar van Lizzy gebeld. Hij doet niks van de prijs af, hij had voor mij al een lagere prijs berekend (zegt hij) omdat hij het zo goed vond klikken met mij, Lizzy en mijn dochter.

Ik heb gezegd dat ik haar dan wil laten keuren, dat was geen enkel probleem. Hij zou de dierenarts regelen en de keuring, daar krijg ik een rapport van.

en dan zien we wel weer verder, ook uiteraard n.a.v. mijn andere topic....

grid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:18

Biancaa schreef:
Ik heb gezegd dat ik haar dan wil laten keuren, dat was geen enkel probleem. Hij zou de dierenarts regelen en de keuring, daar krijg ik een rapport van.

hmm .... zou liever zelf een DA regelen en ook bij de keuring aanwezig zijn

Biancaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 21:24

ik mag er ook gewoon bij zijn hoor, ik krijg een telefoontje wanneer ze gekeurd gaat worden en dan kijk ik of ik langs kan gaan. IK denk ook dat ik erbij ga zijn. Dan weet ik dat ook weer.

grid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:43

Biancaa schreef:
ik mag er ook gewoon bij zijn hoor, ik krijg een telefoontje wanneer ze gekeurd gaat worden en dan kijk ik of ik langs kan gaan. IK denk ook dat ik erbij ga zijn. Dan weet ik dat ook weer.

Anoniem

Re: jullie mogen weer taxeren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 21:29