Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suzanne F. schreef:Dat nakomelingenkampioenschap is ook grappig zeg!
Wat ik vooral heel opvallend vond is dit:
703 Gribaldi
Utah ruin - Gribaldi x Balzflug
Dhr. Ruitenbeek - Margaret Hammers 71,00% € 50,00
704 Gribaldi
Game Boy - hengst Gribaldi x Pion
C. Harthoorn - Hans Peter Minderhoud 79,50% € 50,00
705 Gribaldi
Sisther de Jeu - merrie Gribaldi x Amor
H. van de Helvoirt - Edward Gal 84,00% € 50,00
Desire schreef:Suzanne F. schreef:Dat nakomelingenkampioenschap is ook grappig zeg!
Wat ik vooral heel opvallend vond is dit:
703 Gribaldi
Utah ruin -
Gribaldi x Balzflug
Dhr. Ruitenbeek - Margaret Hammers 71,00% € 50,00
704 Gribaldi
Game Boy - hengst Gribaldi x Pion
C. Harthoorn - Hans Peter Minderhoud 79,50% € 50,00
705 Gribaldi
Sisther de Jeu - merrie Gribaldi x Amor
H. van de Helvoirt - Edward Gal 84,00% € 50,00
whahaha, dat doe je goed met je gribaldi x balzflug x pion x amor!!!

) valt in het niets bij Floris!
CGJ12 schreef:Oh oh oh, waar moet dat naar toe met mijn Florissen straks.........
ceasario schreef:CGJ12 schreef:Oh oh oh, waar moet dat naar toe met mijn Florissen straks.........
Naar Wanroy.
Gitta1977 schreef:Ik moest ook al aan jou denken toen ik dat las op de lijsten Suzanne
Florencio is echt een machtig beest, hij blijft gaaf. Vandaag weer 93,60% op de teller, een wereldbeest! Hoewel die Damon Hill er ook mag zijn, maar alles en iederen
(en vooral Trento...![]()
) valt in het niets bij Floris!
Sizz schreef:Ik zie nog liever Trento dan Uptown.![]()
Ach, met Florencio is je hele dag goed. Wat een kwijldier en wat kan hij lo-pen. Verschrikkelijk.

Viennanova schreef:Uptown is hectisch, maakt tactfouten. Floris kun je veel van zeggen, maar dat is een super dier (geen vaderdier, maar goed). Trento is de tuiger van het KWPN, als die verruimt...aiaiaiai.
Suzanne F. schreef:Uptown is wel behoorlijk getrikst maar blijft wel een goed dier. IMO meer natuurlijke aanleg als Trento en ook qua uiterlijk kijk ik liever naar Uptown dan naar Trento.
Enne ik vind Santano wel een erg mooi dier eigenlijk.
)
Wat een paard zeg 

hanneliesje schreef:Viennanova schreef:Uptown is hectisch, maakt tactfouten. Floris kun je veel van zeggen, maar dat is een super dier (geen vaderdier, maar goed). Trento is de tuiger van het KWPN, als die verruimt...aiaiaiai.
Pardon, Florencio geen vaderdier, en van hoeveel nakomelingen maakt jij dat op. Hij verbeterd op heel veel vlakken. Zie zijn afstammelingen rapport, en daar zaten meerdere mindere merrie's bij.
.