Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CGJ12 schreef:
caitton schreef:Ik laat 3 merrie's dekken door de EASP hengst Bravour ( Bojar x now or never ). We hebben genoeg nakomelingen van de EASP hengst Bojar maar omdat die verkocht gaat worden is de hengst Bravour een goede vervanging. Bravour heeft een super verrichtings onderzoek gedaan en had de hoogste score. De aansluiting met mijn merrie's past ook heel goed
sherif schreef:
(uit de oude doos)

hij gaat dit jaar nog wel een x optreden,maar dan gewoon tussen de Arabisch Volbloeden...deze kanjer gaat de sport in volgend jaar, hij is destijds aangereden tot Z nivo alleen is hij nooit de sport ingebracht
dus kijken wat we ervan gaan bakken
ijsklontje schreef:Waarom easp?
Nou merrie is te klein voor het kwpn te klein voor het nrps (ze heeft wel genoeg anglo arabier bloed maar te klein voor de rijpaarden) en bij het easp heb ik deze beperkingen niet. Dit is voor mij de enige manier om haar gekeurd te krijgen.
. Sorry hoor, maar ben niet gek op die hengsten en vind niet dat ze veel capiciteiten hebben vergeleken met de KWPN-goedgekeurde hengsten (ook al kunnen daar ook wel rotzooi paarden tussenzitten). Da's mijn mening, en geen geklets uit mijn nek. tuurlijk kunnen er wel goede tussenzitten, maar heb ze nog niet kunnen ontdekken
.