Ik vind dit trouwens niet de mooiste foto's die ik van hem gezien heb maar goed kan geen andere vinden, Als je hem onder het zadel vergelijkt met deze foto's is het net een ander paard

De gangen van je merrie zouden ruimer kunnen. Playboy is erg lichtvoetig treed goed onder van achter en slaat van voor goed uit, Oki haar achterhand kan wel wat verbeterd worden ze heeft zelf al knieactie dus daar hoef je niet veel aan te doen ( gangen van playboy zijn niet te zien op de foto's helaas) Je geeft zelf aan dat oki soms niet echt zin heeft om te werken. De werklust en wil van playboy ligt erg hoog dus dit zou hij enigzins kunnen corrigeren. Hij heeft een iets langere rug dan Oki waardoor je kans hebt dat het veulen ook makkelijker over de rug te rijden is. Hij heeft een hoge halsaanzetting waardoor oprichten weer makelijker is, maar dat heeft Oki op de standfoto ook.
Dit was de foto vergelijking wel zo ongeveer _/-o_
Verder vind ik zoals al eerder is aangegeven dreamcather ook een hele mooie. Zeker voor het oog!
was een vos en een merrie.. maar een paard uit duizende...kon je iedereen mee wegsturen