Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Unesco schreef:en wat doe je als er al 2 generaties prok goedgekeurde merries zijn. en dan de 3e generatie ineens een chip heeft. Die merrie ook maar uitsluiten als het een mooie stam is????????
fresco schreef:Wat ben je gemiddeld kwijt voor het PROK certificaat?
Alles daarbij inbegrepen.
sarabande schreef:Unesco schreef:en wat doe je als er al 2 generaties prok goedgekeurde merries zijn. en dan de 3e generatie ineens een chip heeft. Die merrie ook maar uitsluiten als het een mooie stam is????????
Heb je daar een voorbeeld van????
CGJ12 schreef:Die heb ik wel op stal.
Zelfs DRIE generaties.........
ben ik heel benieuwd naar de vader van de 4e generatie
maar als de hengst zijn naam begint met een letter in het begin van het alFabet dan weet ik genoeg, verder wil ik er niet over doorgaan over die hengsten die het wel of niet meegeven maar die ene en de goedgekeurden van die ene zijn bij onze fokkerij niet meer welkom.
marcolemar schreef:waarom geeft het kwpn geen informatie meer over de resultaten van het rontgenologisch onderzoek van de hengsten van de nieuwere jaargangen?
Basvdv schreef:marcolemar schreef:waarom geeft het kwpn geen informatie meer over de resultaten van het rontgenologisch onderzoek van de hengsten van de nieuwere jaargangen?
Bond van Hengstenhouders...
maar je begrijpt in ieder geval wat ik bedoel... Basvdv schreef:De bond van hengstenhouders heeft haar power gebruikt om vanwege commerciele redenen de uitslag van het rontgenologisch onderzoek uit het verrichtingsonderzoek te schrappen.
Het KWPN geeft aan dat alle hengsten goed zijn, en dat ze wil voorkomen dat fokkers het rontgenologisch onderzoek té zwaar laat wegen in de hengstenkeuze.
Om deze reden zal het OCD onderzoek ook wel heel ver weg gehouden worden van de mensen die er uiteindelijk voor betaald hebben....de leden van het KWPN.