Karakter van nakomelingen Obelisk en Elmshorn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 22:58

Ik heb een Obelisk, echt een super fijn dier!
Lief in de omgang en onder zadel.

pimmetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 20:56

Ik vind het fijn te horen dat er eigenlijk achter bijna elke Obelisk een fijn karakter zit!! Ik heb mijn baby vandaag opgehaald om haar in de opfok te doen, maar ik heb me erg verbaasd over haar gedrag. Ze liep zo de trailer in (heeft ooit één keer met haar zus in de trailer gestaan, maar was nu alleen) en ook op haar nieuwe adres had ze het gelijk naar haar zin, terwijl er toch allerlei vreemde dingen en dieren op het erf stonden... Jippie!! Ik ben zo gelukkig, nu alleen nog een jaartje geduld...en hopen dat het zo blijft ..

mieki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:28

goed he !!! ze was echt heel lief

pimmetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 21:27

Ja, ze was super !! Hopen dat ze straks ook zo braaf blijft. Ik kan bijna niet wachten om weer een keertje te gaan kijken... Zaterdag ga ik ff om het hoekje loeren...

Cardy

Re: Karakter van nakomelingen Obelisk en Elmshorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:57

De eigenaar van mijn stal fokt bijna alleen maar met de hengst Obelisk. Obelisk is zelfs als cadeau van de stalklanten een dagje bij ons op stal geweest. Echt een gaaf beest!

Alle nakomelingen van Obelisk bij ons op stal zijn echt hele leuke paarden, hele leuke koppies en ontzettende schatjes. Dus ik ben persoonlijk erg positief over Obelisk en de gangen van de paarden zijn echt heel mooi (goed dragend achterbeen en de voorbenen worden ook mooi getoond).

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 11:42

Heb Een tijdje een Elmshorn gereden. Super fijn paard wat dat met een goede sprong erin. Van moederskant was het een Ubis.