Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sfieke schreef:
@Justarman: ik denk inderdaad dat een ruin zonder papier die goed kan bewegen meer waard is dan een ruin met papier die middelmatig beweegt. Dat is natuurlijk nogal logisch, vind ik!
.
Remember schreef:want zolang er mensen zijn die wél veel waarde hechten aan het papier van een ruin valt er gewoon geld aan te verdienen

Justarman schreef:Sfieke schreef:
@Justarman: ik denk inderdaad dat een ruin zonder papier die goed kan bewegen meer waard is dan een ruin met papier die middelmatig beweegt. Dat is natuurlijk nogal logisch, vind ik!
.
En wat als beide paarden goed lopen..?
. Remember schreef:Bij een ruin vind ik 'What you see is what you get' en papier heeft voor mij absoluut geen meerwaarde. Sportklassering en klin/ront goedkeuring daarintegen wel.
Remember schreef:Bij een ruin vind ik 'What you see is what you get' en papier heeft voor mij absoluut geen meerwaarde. Sportklassering en klin/ront goedkeuring daarintegen wel.
Anoukie schreef:Een 10 jarige in de L2 dressuur voor 7000 euro? En dan nog vrij klein ook? Zonder volledig keuringsrapport? Succes met de verkoop zou ik zeggen, ongeacht het papier!
Justarman schreef:Ja maar hij heeft zich er in 2 (alleen) indoorseizoenen naartoe gelopen.. en liep dus ook vaker 2 winstpunten in 1 proef.. Verder heeft hij zich bewezen op keuringen.. en is rontg. en klinisch goedgekeurd en 100% in orde..
Justarman schreef:Sfieke schreef:
.
En wat als beide paarden goed lopen..?
Samsam schreef:Als beide paarden evenveel kwaliteit/gezondheid/maat en karakter hebben wil ik de goedkoopste!!