Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LaFunkyJazz schreef:Ik denk dat de lastige karakters wel meevallen, makkelijk zijn ze niet, maar het zijn geen Jazzen ofzo als je snapt wat ik bedoel

Suelza schreef:LaFunkyJazz schreef:Ik denk dat de lastige karakters wel meevallen, makkelijk zijn ze niet, maar het zijn geen Jazzen ofzo als je snapt wat ik bedoel
Hihi laat ik dan nu de ultime Jazz x Uniform combi hebben!
Al moet ik er bijzeggen, dat ze qua karakter een 10 verdiend. In omgang is ze ook een stuk relaxter dan mijn 6-jarige (Nashua (Iroko) x Marnier x Nimmerdor). Daar heb ik vanaf dag 1 al veel meer mee te stellen gehad. Kyra, mijn merrie, is altijd mijn "ontspanning", haha!
bij wijze van spreken dan
whaha
).
, maar daardoor m.i. erg leuk karakter. Ik heb zelfs nog overwogen hem te kopen.
En indd ook goed aan de maat. LaFunkyJazz schreef:Meghan is werkwillig, soms te, ze denkt wel vaak mee met rijden, dat is fijn, maar soms ook irritant
wittenoa schreef:meedenken...JA! Dat strekken en aangalopperen komt mij ook heel bekend voor! En een tikje minder subtiel kan ik ook niet ontkennen. Maar erg leuk in de omgang!

sorry maar ik krijg de foto's niet groter