Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Desire schreef:ABSOLUUT HOUSTON
Krachtig achterbeen, sprekend hoofd met mooi rond groot oog, kan voor een iets compacter veulen zorgen en met de hoogte komt het ook wel goed met die van jou waarschijnlijk.
Ik wil er wel een optie op hoor!!!

danifur schreef:Desire schreef:ABSOLUUT HOUSTON
Krachtig achterbeen, sprekend hoofd met mooi rond groot oog, kan voor een iets compacter veulen zorgen en met de hoogte komt het ook wel goed met die van jou waarschijnlijk.
Ik wil er wel een optie op hoor!!!
De housten die ik ken heeft idd grote ronde ogen!
Desire schreef:Die van mij ook
met erg veel uitstraling en een fantastisch achterbeen...
xafir schreef:misschien beetje offtopic maar wilde even reageren.
op dat sandreo op een flemmingh merrie
wij hebben een jaarling hengst sandreo x elite v. flemmingh x havidoff en hij is echt alles behalve een badkuip!!
ik zou hier inderdaad voor houston gaan!
Dees schreef:Ondankst een consequente en goede/eerlijke opvoeding heb je nog steeds te maken met de intrinsieke waarde van het karakter van je veulen. Daar verander je helemaal niets aan, dat kan je alleen maar in banen leiden.
Van een heet en snel beledigd karakter zal je nooit en te nimmer een lui en slaperig paard maken, hoe zeer je het ook 'opvoedt'. Want wees eerlijk - jij bent kwa karakter ook heus gewoon een kopie van een van je (voor)ouders. Ik wel.
(ik ga er gewoon vanuit dat je Houston kiest haha
maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf beslissen!) Desire schreef:Ook hebben ze nog een volle zus, Mylottie die M heeft gelopen en verder alleen nog maar veulens heeft gebracht en wat voor veulens!
Elisa2 schreef:Heel erg sarcastisch weer...;-}
CGJ12 schreef:Desire schreef:Ook hebben ze nog een volle zus, Mylottie die M heeft gelopen en verder alleen nog maar veulens heeft gebracht en wat voor veulens!
Veel "ster" zeker .........
Citaat:yvonnelind zei: kijk maar een op de website van R en I veninga