Wie nakomelingen van Gregor (v. Uniform)??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sarosxx

Re: Wie nakomelingen van Gregor (v. Uniform)??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 00:06

Bucephalus, ik herken wel een aantal dingetjes in je verhaal hoor. En heb het meer gehoord van mensen die zelf paarden van Gregor hebben. Er kwam eens iemand bij mij die zelf drie Gregor kinderen heeft en ze herkende het karakter van mijn paard wel.
Gevaarlijk is het wel als je er niet mee om kan gaan. En je hebt gelijk dat zo'n karakter niet echt iets is voor op een manege.

Weet je toevallig ook hoe het nu met het paard gaat?

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 08:23

kijk wat het is, het verschilt gewoon heel erg.. als ik kijk wat er hier allemaal staat.. denk ik dat het er gewoon aan licht of het klikt met het paard of niet.. zo nee?? dan heb je waarchijnlijk een probleem met eentje van gregor nouja, de merrie waar mijn veulen uitkomt is er ook eentje van gregor.. ze is wel dominant maar zoooooooooooooo lief!! (je hebt dus uitzonderingen )

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 08:31

sarosxx schreef:
Bucephalus, ik herken wel een aantal dingetjes in je verhaal hoor. En heb het meer gehoord van mensen die zelf paarden van Gregor hebben. Er kwam eens iemand bij mij die zelf drie Gregor kinderen heeft en ze herkende het karakter van mijn paard wel.
Gevaarlijk is het wel als je er niet mee om kan gaan. En je hebt gelijk dat zo'n karakter niet echt iets is voor op een manege.

Weet je toevallig ook hoe het nu met het paard gaat?

Je zult het niet geloven, maar hij leeft nog steeds ! Vorig jaar toen we op concours waren zagen we hem op stal staan. Zag er tevreden uit. Hij staat op een manege in de buurt, dus ik geloof dat het verder prima gaat. Zolang je er maar niets bijzonders van vraagt.
Wat ik me herinner is dat mijn vriendin telkens opnieuw moest beginnen. Het leek wel alsof het niet beklijfde wat hij had geleerd en ze reed hem toch minimaal 5 a 6 keer per week.

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 08:39

Het grappige is dat ze nu een hengst van Rubinstein heeft. De moeder is een sportmerrie van Gregor . Oeps!!

De hengst is nu 6, een laatbloeier, kan reuze fijn gaan, maar zo af en toe komt het Gregorbloed naar boven en is het alle zeilen bijzetten.
Dit jaar zal ze hem gaan starten in de dressuur, dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Hij is verder braaf op stal en goed te handelen.