En over de bouw, komt wel goed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jullie hebben GELIJK
allemaal afwachten. ik kan er alleen niet goed tegen (wel tegen jullie commentaren! daar leer je uit!) maar over het feit dat ze jaarling is en hierover niet volluit kunt oordelen. Maar dat is MIJN mening
en over wanneer ik zeg dat ze vast een prachtig paard zal worden..Dat is niet te voorspellen. Maar ze zal vast en zeker een prachtig paard worden voor MIJ
En dat zal niemand veranderen.Quirinake schreef:ik kan er alleen niet goed tegen (wel tegen jullie commentaren! daar leer je uit!) maar over het feit dat ze jaarling is en hierover niet volluit kunt oordelen.
Sjoert schreef:Quirinake schreef:ik kan er alleen niet goed tegen (wel tegen jullie commentaren! daar leer je uit!) maar over het feit dat ze jaarling is en hierover niet volluit kunt oordelen.
Maar dat doet toch ook niemand?
Er worden reacties geplaatst over hoe ze er nu uit ziet.
Daarnaast is bijvoorbeeld het eerste wat SamSam plaatst dat ze hoopt dat ze nog wat de hoogte in gaat.
Daarna plaatst SamSam iets over dat ze grof gebouwd is voor.
Wie weet trekt het bij, wie weet ook niet. Wat maakt het uit. Je zult het vanzelf zien.
Maar om je hierover te ergeren is IMO niet nodig.
Samsam heeft al enkele keren hierover gesproken, over haar bouw. Van de éérste keer weet ik het ook wel. ik onthou dat best wel hoor
Daarom zeg ik dit alles mss met een verkeerde nadruk. Maar ik bedoel het niet slecht! Samsam schreef:Als je fotoos plaatst kun je ook reacties krijgen die je liever niet had, maar een ieder mag toch zijn mening geven. Er zijn er ook zat die het wel een aansprekend dier vinden. Ik snap niet dat je zo moeilijk doet. Tuurlijk kan ze nog uitgroeien, ik hoop het van harte voor je, Dat ze er nu zo uitziet wil ook niet zeggen dat ze er over 2 jaar niet totaal anders uit ziet, maar ik geef mijn mening over de fotoos die er nu staan.
Ik begrijp je. 

beautylover schreef:Ik ben het volkomen eens met de meerderheid hier..
Yuri,als ik jou was zou ik ook nog niet te ver vooruit lopen.
! Ik zei dat het vast een prachtig! paard zal worden voor mij.. Hoeft toch helemaal niet voor jullie te zijn
voor mij is ze dat al en dat zal zo blijven hoor. nogmaals ik ben niet kwaad ofzo maar ik kan er niet tegen dat er mensen zeggen wat ik moet gaan doen wanneer het helemaal niet waar is! Quirinake schreef:jullie zeggen dat ze té zwaar is gebouwd. Dat verandert zeker nog!Daar ben ik zeker van. Ze blijft niet klein..en ze blijft niet zo kort zoals nu. Ze gaat uitgroeien en zal vast en zeker een mooi paardje worden en ze zal worden hoe ik het graag heb
Lekker compact dus!
snappie!?
en dat ze van bouw verandert is ook nogal logisch
Ik zei dit allemaal letterlijk, en het is ook de waarheid. Maar dat moet je natuurlijk wel snappen

wat is dan jullie probleem? hij moet der toch mooi en leuk vinden!
Sapphire schreef:nogmaals, een mening geven is helemaal niet erg, het erover door blijven gaan terwijl yuri duidelijk aangeeft het nu wel te weten vind ik wel erg én jaloers overkomen.
edit* precies Daantjuhhh