Sandro Hit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jan_VT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:48

Samsam schreef:
Jan_VT schreef:
[
Kan je dit verhaal niet enigzins vergelijken met een Jazz bijvoorbeeld? Zijn nakomelingen doen het ook al meer dan verdienstelijk, maar in de hoogste regionen van de sport zie je ze nog niet echt.
[/quote]

Volgens mij doet de Jazzen het juist apart goed binnen de ZZGP, allen (nog) niet in de GP.

Idd, je verwoordt het beter, was net wat ik bedoelde.

Nu is het wel zo, dat we de nakomelingen van Jazz niet geheel met die van Sandro Hit mogen vergelijken op dit niveau. Jazz is immers 2 jaar ouder dan Sandro Hit, wat maakt dat zijn nakomelingen dus 2 jaar ouder zijn dan die van Sandro Hit...

Tyrza

Re: Sandro Hit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:51

Toevalig vandaag voor het eerst mijn Sandro Hitje x Donnerhall x Furioso gelongeerd. Wat is DAT diertje werkwillig en slim! Ik zeg dat echt niet omdat het mijn eigen paard is.

Achterbeengebruik, waarvoor ik vaak gewaarschuwd ben, is prima. Kan mooi dalen in de achterhand, veel front hierdoor. 3 super gangen. Sensibel en veel respect, maar ook nieuwsgierig.

Ik ben heeeel benieuwd hoe deze het onder het zadel gaat doen!

Overigens heeft Sandro Boy gisteren de wereldbeker gewonnen. Leuk detail

Bucephalus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:44

janderegelaa schreef:
Samba hit 2 is nog beter ....
Mijn enige bezwaar tegen deze hengst is dat ie nogal strooit met de hoogte.

Nou wat ik heb gezien van Samba hit II viel me anders niet mee. Van achter klopt er iets in de beweging echt niet. Mooi is ie wel.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Sandro Hit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 08:00

Tyrza schreef:
Overigens heeft Sandro Boy gisteren de wereldbeker gewonnen. Leuk detail

Sandro Boy is toch geen nakomeling van Sandro Hit?

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 08:38

Wel dezelfde vader lijn

Zannekin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 08:54

De beste Sandro Hits heb ik gehoord in Duitsland en ook al gezien, komen uit Donnerhall moeders.
Probleem is vaak zijn karakter maar de onze was ook een lammetje.
Achterbeengebruik: als ze maar kunnen zitten en vooraan omhoog komen, van zoveel GP paarden wordt over het achterbeengebruik geklaagd. Met achterbeengestamp doe je het goed op shows maar niet in de hogere dressuur.

hananya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:03

Zannekin schreef:
De beste Sandro Hits heb ik gehoord in Duitsland en ook al gezien, komen uit Donnerhall moeders. Probleem is vaak zijn karakter maar de onze was ook een lammetje.
Achterbeengebruik: als ze maar kunnen zitten en vooraan omhoog komen, van zoveel GP paarden wordt over het achterbeengebruik geklaagd. Met achterbeengestamp doe je het goed op shows maar niet in de hogere dressuur.

Hier sluit ik me bij aan!
Wij hebben bij onze Donnerhall merrie ook twee jaar een Sandro Hit veulen gehad. Donnerhall voor de achterhand en Sandro Hit voor het voorbeengezwaai...
We hebben ook nog twee Sandro hits uit een Alabaster merrie. Het veulen van dit jaar (gitzwarte hengst met een klein koppie ) is pas een paar dagen, dus daar zal ik nog niets van zeggen. Maar die van vorig jaar is voor wel heel spectaculair, maar kan het van achter soms nog niet helemaal bijwerken...

Oh, en dan nog de karakters Wat een dramzakken!!

Mijn mening: Bij een brave merrie met een goede achterhand kun je vast een knap veulentje fokken bij Sandr Hit, maar ik vind hem lang niet altijd (lees > vaak niet) verbeteren op een merrie...

En dan is er nog dat dekgeld...

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:41

hananya schreef:

....... en dan nog zien dat je merrie ook daadwerkelijk drachtig wordt.........

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:47

Mijn zus rijd op een 4 jarige merrie van Sandro Hitt x darwin, heel erg leuk beessie, mooi galopje en ik vind het achterbeen niet slecht, maar de moeder heeft een super achter been. Maar is niet groot, rond de 1.62 maar groeit nog wel. Er zit een echt bloedkoppie op en is donkerbruin
Ze rijd met deze merrie in de L1 heeft de punten al voor de L2, maar ze doet rustig aan.

http://www.fotovanjou.nl/webalbums/2006 ... G_7543.jpg

http://www.fotovanjou.nl/webalbums/2006 ... G_7547.jpg

http://www.fotovanjou.nl/webalbums/2006 ... G_7549.jpg

http://www.fotovanjou.nl/webalbums/2006 ... G_7550.jpg

http://www.fotovanjou.nl/webalbums/2006 ... G_7552.jpg

hananya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 11:10

CGJ12 schreef:
hananya schreef:

....... en dan nog zien dat je merrie ook daadwerkelijk drachtig wordt.........

horseNL00

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 11:16

hmm... ik heb ook een Donnerhall merrie....