Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Nu ook niet meer, ben vanochtend nog even langsgegaan voordat ik naar school ging en ze stond rustig op stal, alsof Aidan er nooit is geweest...
. Maar hij is flink aan de maat, hij groeit zowel in de breedte als in de lengte, waardoor hij nog wat groter lijkt
.
.
.
. Daar had hij gelijk zn neus zowat in dr kont geduwd en daar was ze echt niet van gediend
.
.
.
.
. En ik vind het ook veel fijner dat hij naar buiten kan
.
. Vandaag heb ik haar even gelongeerd, morgen ga ik erop, gewoon even stappen onder het zadel. Ze komt haar stal namelijk bijna niet uit. De deur staat open, maar ze gaat niet verder dan 10 meter van de stal af
.
.
. Heel haar snuit zat helemaal onder
.
).
. Ze hangt momenteel ook echt heel erg aan mij, maar goed.. dat kan ook komen omdat Aidan nu weg is natuurlijk
.
.
. Maar dat moet ik eerst even regelen.. 
Tinne schreef:Ik ben vandaag weer even gaan kijken en hij vindt het allemaal wel best. Alleen jammer dat het zulk pokkeweer is, want vandaag moesten ze weer binnen blijven.. Ik hoop dat ze morgen naar buiten kunnen, want mijn kereltje is dat dus écht niet gewend om zo lang op stal te staan. En ik vind het ook veel fijner dat hij naar buiten kan
.
Met Ivanka gaat het ook goed. Ze loopt hem nog wel wat te zoeken en ze hangt heel erg aan mij heb ik het idee, maar gaat wel goed. Vandaag heb ik haar even gelongeerd, morgen ga ik erop, gewoon even stappen onder het zadel. Ze komt haar stal namelijk bijna niet uit. De deur staat open, maar ze gaat niet verder dan 10 meter van de stal af
.
Beetje hetzelfde idee als toen ze bijna op het einde van haar dracht was, toen ging ze ook hele dagen binnen staan.
En ik vind het belangrijk (vooral met haar uier nu) dat ze wat in beweging is. Gisterenavond spoot de melk eruit en was het ook duidelijk te zien dat ze er last van had, vandaag kwam er heel af en toe een drupje melk uit. Maar gaat wel de goede kant op, ze vindt haar dieet van wortels met een appeltje iig erg lekker. Heel haar snuit zat helemaal onder
.

. Ach, zij zet hem wel op zn plek.. Zoals het hoort
.
. Ik heb geloof ik even wat gemist San..
. De laatste keer dat ik je sprak zou hij nog thuis blijven wonen. Maar ik denk dat dit zeker heel goed is voor je ventje, volgens mij leren ze zo snel genoeg manieren. Kan me wel voorstellen dat het moeilijk is, maar denk dat Vank het ook wel lekker zal vinden om even rust aan haar kop te hebben
. Hoe lang blijft hij daar nou?