Zal die krant opeens wel weinig lezers hebben

Maar ik vind vos een prima kleur, maar dan wel een mooie kleur vos, dus niet eentje die een beetje een doffe voskleur heeft, maar echt een mooie lichte vos of juist een hele donkere, dat is ook mooi!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Goldie schreef:Je hoort ook heel vaak... we willen absoluut geen schimmel
)... Goldie schreef:Je hoort ook heel vaak... we willen absoluut geen schimmel

)
maar de rest.. dom dommer domst

En ik ben er enorm blij mee
Zo supererschattig. Die spreekt me heel erg aan. Vosjes zijn gewoon mooi 

Cayenne schreef:Nee recessief zie je niet, en komt alleen tot uiting als beide genen bij elkaar komen. Uit 2 vossen komt een vos omdat er geen andere kleur onder ligt. Zo kan uit 2 blauwe ogen geen bruine ogen komen, maar uit 2 bruine ogen wel blauw (bij mensen dan). Immers als die 2 blauwen bruinen doorgeven, zouden ze zelf geen blauwe ogen kunnen hebben.Bedoelen ze dan niet dat het juist dominant is?kan het even niet meer volgen. *pakt haar genetica boeken erbij*
youngster schreef:Vos is idd NIET dominant
Maargoed ik heb dus 2 vossen waarvan 1 merrieEn ik ben er enorm blij mee
sorry, flauw geintje Helene_ schreef:
ik weet niet meer wat, maar waas wel niets positiefs...maar ik weet dus echt iet meer wat
maar dat was al gezegd 

(en ook vroeger nog meerdere gehad)
frenia schreef:ik wil niet lastig doen: maar het is idd wel bewezen dat er "iets" was met vruchtbaarheid ofzo van vosmerriesik weet niet meer wat, maar waas wel niets positiefs...maar ik weet dus echt iet meer wat
![]()