Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) en met een ander meisje (tijgerdekje en zandkleurige bandages). Ik denk dat je hem wel kan herkennen (precies zijn vader).
, en die was erg positief over de hengst!

(heel charmant..)
.
.
!
corinne1984 schreef:die 4 paarden die jij hebt gezien...waren geen nakomelingen van santo-amigo...![]()
moet je even goed luisteren naarwat ze zeggen op de hengstenshowdag
Dees schreef:Oh snert! Die 3 vossen en die bruine waren inderdaad van FIGARO! Dus niet van Santo Amigo! Excuus, excuus...

linos schreef:Hey die 4 nakomelingen waren idd van figaro en een dr van was mijn paardje (de bruine) ik werd gevraagd door de eigenaar om mee te rijden aangezien die van mij afgelopen jaar nationaal kampioen was van de 3 jaar en oudere anglo's (mensen moeten ook niet vergeten dat een anglo qua type heel anders is als KWPNer!!) maar wat die andere 3 presteerden,
ik schaamde me ook wel enigzins. en vooral omdat we dressuur moesten rijden, terwijl die van mij springpaard is! (ze loopt weliswaar Z dressuur, maar dat is puur voor de africhting) Dus voor degene die het een lelijk ding vinden, jullie mening, maar ik het zijn ook geen type dressuurpaarden, ze zijn gemaakt voor de springsport en eventing, waarin ze ook heel goed in uitblinken! en voor zo'n krachtige achterhand en vermogen in het springparcour lever ik graag wat type in. zie hier waar ze wat beter zichzelf representeerd;
Ik ben zelf ook niet kapot van Figaro, het is dat het nu eenmaal dr vader is
De franse bloedlijn erachter vind ik wel interessant, maar pappa zelf
linos schreef:maakt ook niet uit, wilde alleen ff mn paardje in ere herstellen![]()
jipje_niekje schreef:Mijn buren hebben een merrie van Santo Amigo. Een vosmerrie van 10 jaar. Een E-pony. Heeft een super karakter, zou nooit gemeen doen. Maar is soms wel heel kijkerig en in de bewegingen zeker niet apart. Is wel heel braaf. Loopt B dressuur en B springen. Is heel makkelijk te rijden. Er rijd nu een meisje van 11 jaar op die heel klein is.
corinne1984 schreef:jipje_niekje schreef:Mijn buren hebben een merrie van Santo Amigo. Een vosmerrie van 10 jaar. Een E-pony. Heeft een super karakter, zou nooit gemeen doen. Maar is soms wel heel kijkerig en in de bewegingen zeker niet apart. Is wel heel braaf. Loopt B dressuur en B springen. Is heel makkelijk te rijden. Er rijd nu een meisje van 11 jaar op die heel klein is.
hoi hi...
heb je toevallig ok foto's van die merrie?
groetjes corinne
hoe is het dan eigenlijk met Harry? sorry f off-topic...die boze die altijd zo lelijk kijkt en doet van jullie is echt verwend....wil alleen maar wortels, loopt me de hele tijd achterna en wil de hele tijd aangehaalt worden haha
voor een vos
jipje_niekje schreef:Mijn buren hebben een merrie van Santo Amigo. Een vosmerrie van 10 jaar. Een E-pony. Heeft een super karakter, zou nooit gemeen doen. Maar is soms wel heel kijkerig en in de bewegingen zeker niet apart. Is wel heel braaf. Loopt B dressuur en B springen. Is heel makkelijk te rijden. Er rijd nu een meisje van 11 jaar op die heel klein is.
.
hoe is het dan eigenlijk met Harry? sorry f off-topic...die boze die altijd zo lelijk kijkt en doet van jullie is echt verwend....wil alleen maar wortels, loopt me de hele tijd achterna en wil de hele tijd aangehaalt worden haha
voor een vos 
[/quote] unamie schreef:bedankt levi
ik had dat ook al gezien op de site
maar het is net wat [***] zegt
het is niet het volledige rapport
ga maandag maar even met het nrps bellen of ze het willen faxen