Welke hengst voor lang voorbeen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 12:04

United?

Demini

Re: Welke hengst voor lang voorbeen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 12:58

United ben ik niet zo weg van. Uptown is helemaal mijn hengst, maar wist niet dat hij wel wat lengte in het voorbeen zou kunnen brengen.
Uptown ga ik zeker even onthouden!
Jazz heb ik ook aan zitten denken, maar ik wilde liever nog even een beetje verder kijken aangezien Jazz x Balzflug x Variant x Lt Generaal toch wel heel erg riskant gaat worden. Ookal heb ik zelfs Houston willen gebruiken voor haar, maar ik heb liever het karakter van Houston dan die van Jazz haha, die kunnen af en toe echt heel zeikerig doen haha.
Er liep geloof ik in 2002 ook wel een aardige Montecristo x Balzflug en een Jazz x Balzflug mee in het verrichtingsonderzoek, maar ik heb helaas geen foto's kunnen vinden.

Demini

Re: Welke hengst voor lang voorbeen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 13:03

Misschien heel erg verkeerd gedacht, maar Valdez misschien? Je weet natuurlijk nog niks van zijn nafok dus dat is een groot risico, maar heeft zelf ook een mooi voorbeen. Daarnaast ben ik gewoon helemaal weg van die hengst omdat het een Houston is haha en ik denk dat ik met hem minder risico op een kleintje neem dan met Houston zelf.