Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snowdon schreef:Wat valt de staart van Lion King ook erg uit de toon zo
En al die tinkerhengsten daar zijn legendes
Leonoor schreef:En al die tinkerhengsten daar zijn legendes
Op zo'n site kunnen ze het zo lekker sprookjesachtig maken he! Citaat:Ik denk dat dat wel meevalt Op zo'n site kunnen ze het zo lekker sprookjesachtig maken he!

maar The Lion King vind ik ook wat te inderdaad.
en dat donkere hoofd, vind ik super!

en 4000 euro dekgeld.. dat kunnen alleen amerikanen vragen he... lowara schreef:wow, die lion king bestaat geloof ik alleen uit sokken?
vind zijn bouw ook niet mooi, te kort in de rug. maar ja, ben paarden gewend met een lange rugen 4000 euro dekgeld.. dat kunnen alleen amerikanen vragen he...
* 
Cayusejuhh schreef:lowara schreef:wow, die lion king bestaat geloof ik alleen uit sokken?
vind zijn bouw ook niet mooi, te kort in de rug. maar ja, ben paarden gewend met een lange rugen 4000 euro dekgeld.. dat kunnen alleen amerikanen vragen he...
ja die sporen echt niet..
Echt super goede volbloed arabieren of KWPNers. vragen dat soort bedragen.. PFFFFFF
* zit net te denken.. aan die 14 dekkingen van OFfie afgelopen zomer .... WOW X 4000 euro*
hup, gelijk een complete site met commentaar dat het het MOOISTE paard ooit is, en natuurlijk een merrie selectie zodat het bijzonder lijkt en mensen meer willen betalen
of als laatste oplossing.. hairextensions in de voeten

Soxje schreef:Niet alleen in Amerika kunnen ze reclame maken voor hun hengsten geloof ik.....
Soxje schreef:Nou, ik zie hier posts verschijnen die niets met The Lion King te maken hebben bijvoorbeeld maar met Nederlandse hengsten, zal geen namen noemen .... beetje on topic blijven misschien
wahahahahhh