[TI] Tinkers, hoezo sloom?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gesina

Re: Tinkers, hoezo sloom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 22:03

Lekkere slome knuffeldoos,de goedheid zelfe als het op kleine kids gaat.
Tot het vrouwtje er zelf opklauterd en dan is het gaan met die banaan tot de overtollige kruitdelen zijn verdwenen.
Goed aan t been, nette figuren en lol in wat ze doet.
Geen zweep geen sporen nodig,zelfs een beetje inhouden.
Ja die lieve slome race eend!!

_Rebec

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 12:06

Ja is maar net wat je sloom of snel vind.
ik werk met harddravers. en dan stelt het tempo van alle andere rassen weinig voor(behalve volbloeds dan die kunnen ook hard)

dat heb ik niet alleen bij tinkers, arabieren vind ik ook niet altijd snel terwijl iemand anders het ontiegelijk snel vond gaan

elsie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 10:33

Warmbloeden moet je in snelheid ook niet gaan vergelijken, het is niet vergelijkbaar. Maar mijn irish cob kan ook snel draven, op de meter ging hij 32 km/u. Met een kar van 420 kg eraan en drie mensen erop.

Thirza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 16:32

mijn tinkertje was geklokt op 65km/pu
die was ook alles behalve sloom

Amytjuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:05

wahahaha moet je die van ons eens zien als ze d'r een beetje zin in hebben! ik heb ook eens zoiets
gehoord op het ringrijden,
iemand zei :" kijk daar heb je zo'n slome tinker."
totdat we aan de beurt waren, jaaa daar keek ze wel even
van op hoor hihi

Natural_Lady

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 14:06

Ik heb een tinker gehad helaas moest die weg en die reed L1 en sprong 1.20m !!! En een vriendin van mij heeft een verzorgpaard een arabier, en die was het snelste van alle paarden wat daar stonden, behalve die van mij daar had hij nog niet ''tegen geraced'', maar dat gebeurde toen ! Ik ben met een SUPERGROTE voorsprong over de finish gekomen ! Hij was echt geweldig ! Ik mis hem zo !!!

Adrienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:25

Ik dacht ook toen ik de mijne net had, lekker rustig paardje, nieuwsgierig, beetje kijkerig maar ach hij is jong.
In de paddock de eerste paar keer erop liep hij lekker door.
De eerste keer los in de wei was het hoofd omhoog, oortjes naar voren, en meneer ging in een verschrikkelijk vlotte, totaal onverwachte draf er vandoor.
Ik moet zeggen, ik heb inmiddels ook de warmbloedjes bij ons op stal er al menig keer uitgeracet

GO TINKERS

Hazna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 11:53

Sloom ligt volgens mij ook een beetje aan de ruiter. Onze Tinker was met z'n vorige baasje niet vooruit te branden! Met m'n dochter staat iedereen te kijken van de snelheid die een Tinker kan ontwikkelen. Als ze samen gaan boscrossen zijn ze niet te houden, hebben de grootste lol en rijden er alle paarden zo uit.