Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mm hebben ze bij Lowara toch een fout gemaakt want moeders mooiste is ze niet.
YORDY_TIMON schreef:ja een vriendin van mij haar tinker was ook zo dun
ze heeft haar een tijdje murserne gevoert en mais mail met tarwe en dat bleek te helpen..
ja voor mijn moeder:)
die is tinker gek
en was eigenlijk best benieuwd hoe je er aan komt want je hoort best veel mensen die er 1 uit ierland engeland hebben of van een groep sigeuners ofzo
nata_4_life schreef:Is het halen van tinkers uit ierland dan zo veel goedkoper ?
als je de transport-kosten erbij op rekent ?
YORDY_TIMON schreef:op zich wel jammer:S maja..
ja met groep is goed koper maar ik weet veel mensen die daar een tinker vandaan willen hebben ... maar wel verschillend.. de ene wil graag een die ze gevangen hebben de ander wild van sigeuners..
Indezz schreef:YORDY_TIMON schreef:op zich wel jammer:S maja..
ja met groep is goed koper maar ik weet veel mensen die daar een tinker vandaan willen hebben ... maar wel verschillend.. de ene wil graag een die ze gevangen hebben de ander wild van sigeuners..
Is niet waar hoor dat ze in groepen veel goedkoper zijn. De overtocht is misschien veel goedkoper, maar in groepen zit ook heel veel slechte kwaliteit. Dus het zal om het even zijn. Een tinker importeren uit Engeland/Ierland kost gewoon veel geld....
, dus slechte kwaliteit hoeft niet
, al weet ik dus wel dat je dus vaak mooie/goede tinkers eerder/ goedkoper kunt kopen als je daarnaast ook een paar lelijke eendjes/jonkies meeneemt
), maar nog steeds is rechtstreeks van importeur vaak stukken goedkoper dan bv op marktplaats e.d.
misschien eens gaan uitzoeken ...
:D statement van t jaar