Idzard en Ismar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marjolein88

Re: Idzard en Ismar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:16

linos schreef:
Hey
ben jij marjolein van den bosch? ken jou wel van nrps keuringen etc. van isha du bois ofzoiets? en van bestgaand etc. Maar ik heb 4 jaar op Idzard gereden, en 2 jaar op Ismar, en 4 jaar op Naomi (een jonge Ismar uit dezelfde moeder als Idzard) allemaal mee Z dressuur, Z springen en Z samengesteld, met Naomi ook nog tijdje Z dressuur en M SGW bij paarden gereden. Verder sta ik met mijn paarden nu nog steeds bij de fokker van Idzard en Ismar (samen met hun natuurlijk ook..haha) en dr zijn natuurlijk veel nakomelingen hier van hun tweeen, Idzard heeft afgelopen jaar ook weer nationaal kampioen geleverd, en die van 2004 en 2002, dus ja denk wel dat je kan spreken van hele goede hengst! Voor meer info kun je me altijd pb sturen. Foto in hengstenboek ben ik saampjes met Idzard en Ismar, 2 super ponies die altijd willen werken en met super bewegingen!
voor de geinteresseerde= dr zijn nog nakomelingen (3-4 jarige) te koop, we kunnen niet alles houden helaas....

heey ja ik ben Marjolein ja :)
reed jij toevallig dit jaar Idzard ook op de hengstenshow????

linos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:19

haha ja dat klopt....voor hengstenshow mochten ze nog keertje de bink uithangen, ff rondcrossen op mn oude ponies wel leuk! halve meter manen invlechten...pfff

marjolein88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:21

linos schreef:
haha ja dat klopt....voor hengstenshow mochten ze nog keertje de bink uithangen, ff rondcrossen op mn oude ponies wel leuk! halve meter manen invlechten...pfff

dan reed ik bij jou !:)
wanteuhmm ik reed op die bruine

linos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:23

haha... kennen mekaar meer van naam waarschijnlijk, jullie hadden toch ook dit jaar goed gekeurd hengstje? samen met die van Idzard, de enige twee dit jaar! hoe heette die bruine van jou?

marjolein88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:25

ja dat klopt !!
hij liep bij Irakion in de ring Djamai du Bois ( die aparte kleur:P)

die bruine waar ik op reed heet Di Caprio du Bois

linos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:28

dacht ikal! ook super leuk beestje! wel grappig dat we mekaar hier weer treffen! dat jonge hengstje van jullie kon idd apart draven en had aparte kleur! leuk dier! ga je die jonge ook zelf uitbrengen in de sport?

marjolein88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 23:04

ja het is wel de bedoeling ja

bevers

Re: Idzard en Ismar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 16:23

nog meer nakomenlingen nodig van isarco ??

ivano, flica, althaia, indy.. op www.manegetwitpaardje.nl staan foto's van in dieder geval ivano en flica,

suc-6 met verder zoeken !