[TI] En welke hengst zal ik dan dit jaar kiezen?????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:51

ryon is niet goedgekeurd bij NST

YORDY_TIMON

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:52

nee das waar maar wel een pracht beest

Vasthi

Re: En welke hengst zal ik dan dit jaar kiezen?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 21:01

Yordy, even lezen. Ik heb al uitgelegd waarom The Offspring niet in aanmerking komt. Helaas is Ryon, zoals Frenia al zei, niet goedgekeurd voor het NSvT, anders stond hij ook op de (inmiddels ) lijst.

Sneppie, heb je een foto van de merrie die zoveel lijkt op mijn Vasthi. Kijk trouwens ook eens in het profiel van Coydog. Zij heeft een merrie, Miss Mo, die ook best veel weg heeft van Vasthi.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 20:24

Yordy_Timon.. ik heb sterk het idee dat je zomaar wat hengsten opzoekt die ter dekking aangeboden worden. Deze weet Vasthi zelf ook wel te vinden. Het gaat hier in dit topic dan meer om advies en ideeën, welke hengst, waarom , etc van degenen die ook echt wat zien in de combinatie met de betreffende merrie.

YORDY_TIMON

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 13:11

nee noem niet zomaar op... noemmooie op die aangeboden worden om te dekken.....

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 13:45

Je noemt weliswaar mooie hengsten, maar het gaat erom dat een hengst mooi is speciaal voor Vashti!

YORDY_TIMON

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:59

ja oke maar daaerom heb ik deze genoemd want een van deze hengsten heeft bij haar mischien wel iets.... de meeste mensen vinden deze leuk duss ja mischien vond zei dat ook wel heb men best gedaan om te zoeken en waar veel mensen heen gaan maar ook weer niet te veel

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 17:52

YT; Ik denk dat je niet moet kijken naar de populairiteit van een bepaalde hengst, want daar heb je als fokker weinig aan.
Juist kijken naar de zwakker punten van je merrie is ontzettend belangrijk. Natuurlijk wil je een veulen fokken die als het ware haar moeder verbeterd op de zwakke punten.
Ik ga dit jaar ook naar 2 hengsten die helemaal niet zo populair zijn als bijvoorbeeld de Tinkerjongens van de BP, maar dat ik een veulen fok met een juiste bouw, en daarnaast een goed karakter is voor mij vele malen belangrijker.
Succes met je keuze Vashti!

YORDY_TIMON

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 18:19

ja das waar... ja oke maar ik probeer iets toch maja