ik ben namelijke al een tijdje op zoek naar nakomelingen van onze fokmerries.
Pokelook heb je ook een berichtje gestuurd.
Ga nu mijn vader bellen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

! Ook kan ze wat drammerig zijn. En ze heeft ow zo'n mooie gangen. Gewoon een top paard!Ik en een goede vriendin zijn haar nu in aan het rijden, en ze heeft nog geenhoef fout gezet. Ze vind het leuk. Ze is blij dat ze mag werken en pikt alles supersnel op.
taramisu schreef:Nou ik probeer dan toch een foto van mijn tara erop te zetten. hier gaat hij dan.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Album=L4XHPBIS
Yvonnelind schreef:Ik ken ook en Kennedy, eenkennig en wantrouwend in het rijden.
Je moest echt haar vertrouwen winnen. Wel een drammer en ondertussen ook een dame. Schroomde niet om zich achterover te laten vallen, toen iemand de slof wat te strak vast pakte...
Alleen Kennedy gebruiken op super makkelijke paarden, dat is mijn advies. Het zijn wel vaak hele mooie paarden.
Tarah5 schreef:Zijn er hier ook enkele kennedy's op de keuringen verschenen???
*

Tarah5 schreef:Je hoeft naar mijn id helemaal geen kennedy alleen op makke paarden te gebruiken, je moet misschien alleen zelf leren om met een paard zoals een lastige kennedy om te leren gaan!
Alle zusjes van mijn paard lopen Z of hoger, zijn allemaal lastig maar flikken het allemaal! Dus ben erg blij met mijn lieve tarah!
@ taramisu wat leuk dat jou paard ook tara heet!!!
Weet iemand dan ook de perfecte hengst om mee te kruisen om een mooi fel maar niet te fel veulen te krijgen bij een Kennedy merrie!
Zijn er hier ook enkele kennedy's op de keuringen verschenen???