Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Excuseme schreef:Desiree schreef:hm, of je haar ermee kunt helpen. Die van mij laat zich gewoon helemaal niet benaderen. Wil van niemand iets weten. Je kunt haar nog geen halster om doen. En het is geen angst, want de ogen staan rustig. En ze is ook niet gemeen, want dan had ze al uitgehaald. MAar ze wil gewoon niets voor je doen. helemaal niets.
Leeft ze nog wel ?
Olly_Beau schreef:[
Die hemmingway van mijn vriendin die is liever lui dan moe, als je hem in de bak zet gaat hij stilstaan... als je erop zit gaat hij stilstaan of bokken..... hoort dat er ook bij???
[/quote]
hillary6 schreef:is hemmingway afgekeurd op wat ??

Gitta1977 schreef:Alle paarden die naar het buitenland verkocht worden telt het KWPN niet mee in de rapportages. De prestaties dus ook niet en in het buitenland zijn er best veel Haarlems die verdienstelijk springen.
Waarom Haarlem is afgekeurd snap ik nogmaals echt niet en iedereen die ik hierover spreek ook niet. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat ie erom bekend staat een strakke rug door te fokken, maar ik neem toch aan dat dat niet een reden is om zo'n goeie hengst af te keuren.
Dat van de k*tkarakters van de Hemmingways is hierboven al gezegd, dan kunnen ze Jazz nu ook onmiddelijk afkeuren als dat een reden is!
Ze zijn écht niet wijs bij het KWPN!
Beber schreef:Maar hoe moet het KWPN dan bijhouden hoe al die nazaten het doen in het buitenland?
Al houden de hengsteneigenaren het zelf bij, dan nog moet het KWPN dat wel kunnen controleren.
hjvdk schreef:Beber schreef:Een beetje verder kijken mag ook wel...Maar hoe moet het KWPN dan bijhouden hoe al die nazaten het doen in het buitenland?
Al houden de hengsteneigenaren het zelf bij, dan nog moet het KWPN dat wel kunnen controleren.
Excuseme schreef:hillary6 schreef:is hemmingway afgekeurd op wat ??
Op dat paard van Desiree