Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

frunnik schreef:Ik heb een Lancet * Balzflug en ook die heeft een behoorlijk karakter. NIet gemeen, maar echt eentje die je moet overhalen voor je te werken, je hoeft het niet in je hoofd te halen om hem te dwingen want dan doet hij helemaal niks meer. Maar als hij eenmaal meewerkt dan is het een droom om te rijden.
gigelo schreef:Nee dat denk ik niet jij hebt het gewoon ingefluisterd...........

wizewo schreef:Manen trekken is bijvoorbeeld geen optie bij hem. Vanaf het eerste plukje zwiert hij zijn nek alle kanten op, waarna je een goeie week niet meer aan zijn manen mag komen. Mijnheer is er nogal op gestelt...(tips hierover mag altijd, maar verdoving vind ik onzin voor wat "schoonheid" probleempjes)
Maar een enorme kraan waar we langsmoeten wordt gewoon voorbijgewandeld, welliswaar met de nodige nieuwsgierigheid. Dat is hij wel.
Dwingen helpt geen zier en geeft alleen maar meer problemen. Ik heb snel leren slim te handelen en als hij voor je wil werken zal hij eerder omvallen dan je teleur te stellen.