Wie gedekt met Tenerife, Pacific en Orame?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RZDLover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 09:53

Ik heb een Oramé! niet zelf gefokt. Gefokt door een vriendin uit een Glenridge merrie.
Afbeelding
Afbeelding

hillary6 schreef:
orame is heel leuk bloed ook heel goed
maar als je die zelf moet zadelmak maken en je doet het niet vaak laat het dan een ander doen want het zijn geen lieverdjes om zadelmak te maken

nou die van mij is een Oramé x Glenridge en ze is wel niet door mij ingereden maar door een vriendin, maar ze heeft bij haar nooit een stap verkeerd gedaan en was binnen een paar maanden in de klasse L
dus dat gaat niet altijd op.

Jodievanmij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 14:00

RZDLover: goh wat een leukerd zeg.. hopen dat 'onze' orame`s het net zo gaan doen.. is die van jou meer een springer of dressuur dan?

marijkeeee: wat vervelend ja dat ze zo doet, hoop maar dat dit niet bij ulderika het geval gaat zijn.. mischien moet ej er is iemand anders na laten kijken om het maar zo te zeggen..ik hoop dat het goed komt succes in elk geval

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:01

Ze is nogal eenkenig dus niet iedereen kan bij haar in de buurt komen, maar van wie ik les heb, die reed wel eens op haar, samen met mij.
Ach nu heeft ze ff rust, denk dat dat haar ook wel goed doet.