Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Desiree schreef:In mei komt het veulen pas! Mijn merrie vertoont amper een buik, er is alleen een ader op haar buik aan het groeien. Het wordt spannend en ik hoop dat alles goed zal gaan.
. Mijn oude fokmerrie die ik nu een oude dag geef voert op dezelfde stammoeder terug als solitair. Na de goedkeuring van hengsten als kristal, largo, hilton en nero is er daarna heel lang geen goedgekeurde hengst uit deze stam gekomen, wel mooi dat er nu ineens met solitair en no limed weer wat bevestiging komt dat deze stam tot 1 van de beste behoord van de kwpn, jammer dat dit pas naar de fokcarriere is geweest van mijn sport prestatie merrie, want als ik haar merrielijn wilde prommoten om een nakommeling te verkopen werd er altijd gezegd van 'ja dat was vroeger nu hoor je er niks meer van'
De merrie is een ster van LAxNotaris, kan goed springen en ik dressuur er ook mee (M1, maar dat wordt hopelijk volgend seizoen hoger
)
) 
.

even met zijn vader
zelito schreef:
Dit is zelito mijn solitair hengst
even een actie foto van de zomer
van de wintereven met zijn vader
![]()
Ik hoop dat ze lukken!! Is de eerste keer dat ik dit doe.
foto kwaliteit is zeer slecht omdat ik van de foto van een andere foto met cam heb gedaan. Ik heb foto's van solitair zelf gemaakt op de hengstencompetitie in weert. Als ik ze heb ontwikkelt kan ik ze wel posten.

Desiree schreef:In mei komt het veulen pas! Mijn merrie vertoont amper een buik, er is alleen een ader op haar buik aan het groeien. Het wordt spannend en ik hoop dat alles goed zal gaan.

!!