Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) en het KWPN neemt weer eens een paar 100 fokkers in de .........
Fokker79 schreef:Al geloof ik niet dat het nog veel zin heeft om met een Hemmingway of Haarlem aan te komen
CGJ12 schreef:Fokker79 schreef:Al geloof ik niet dat het nog veel zin heeft om met een Hemmingway of Haarlem aan te komen
Schept wel duidelijk dan..........
gomir schreef:En Contango vonden ze eerst ook niet zo geweldig toch![]()
Fokker79 schreef:Die internationalen tellen toch inmiddels wel mee voor de index he?

MissHIS schreef:Zeker een hengst als Haarlem heeft hier in de buurt flink gedekt de afgelopen jaren. Reken maar dat het gros van die fokkers hier niet blij mee is...
. Ik vind de noodzaak van het definitief afkeuren echt een punt van discussie. MissHIS schreef:Ze worden wel meegenomen in de beoordeling hoor. (De internat. sportpaarden die van een te beoordelen hengst komen dus).
CGJ12 schreef:Wél in de beoordeling........ niet in de index.........
MissHIS schreef:Zelfs de HK-commissie kan niet in de toekomst kijken, CGJ
sarabande schreef:In geval van Haarlem denk ik dat Samba Hit etc die in Nederland ter dekking worden aangeboden ook een woordje meespelen.
Jammer dat Gradus Post er nu ook onder moet lijden.
sarabande schreef:In geval van Haarlem denk ik dat Samba Hit etc die in Nederland ter dekking worden aangeboden ook een woordje meespelen.
Jammer dat Gradus Post er nu ook onder moet lijden.
Het zijn rare beslissingen die erg veel commotie veroorzaken en niet in verhouding staan tot de geringe invloed die die hengsten hebben op de totale fokkerij.
Ben benieuwd naar de reactie van de IJzeren Man hierop.

ceasario schreef:Bucephalus schreef:[
Ik heb laatst een hele presentatie gezien van die stal. Da's pas management...
[/quote]
En zo moet je ook het KWPN zien.
Boven zitten de managers die het uitdenken en ze hebben een speelruimte met een grote stoeterij van 15000 merries die elk jaar gedekt worden.
En daar spelen ze in en selecteren er in.
En het mooie van hun paardenhobby is dat het hun niks kost.
Maar blijkbaar heeft men geleerd in hokjes te plaatsen en te denken. En tja dan is men als betalende medewerker van de grote Stoeterij het overzicht kwijt.
Niks meer ,niks minder.
ceasario schreef:Denk je nu echt , zo wie zullen we dit jaar eens een "Oor" aannaaien.
)