KWPN Stallion.com zou toch gratis worden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 00:37

Hier ben ik ook errug benieuwt naar; ik vond het al een erg slechte service van het KWPN dat leden er niet op konden maar zich weer appart moesten abboneren! Waardeloos!! Wordt tijd dat ze hier wat aan gaan doen.

olafj

Re: KWPN Stallion.com zou toch gratis worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:09

Wel kl*te ik kan nu mooi niet op de site!! ik heb er precies 1 1/2 dag plezier van gehad gvd!!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 12:51

Hij doet het weer!!!!!!! En ja, ik heb m gratis... Wel jammer dat ie nog steeds niet up to date is...

Jan_VT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 12:56

janderegelaa schreef:
Hij doet het weer!!!!!!! En ja, ik heb m gratis... Wel jammer dat ie nog steeds niet up to date is...

Hoe bedoel je gratis? Moet jij dan geen gebruikersnaam of inlogcode meer invoeren? Want at moet ik nog steeds doen... en aangezien ik geen abonnement heb betaald, heb ik ook geen code.

linda_hans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 12:58

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag!
Hoe kom ik aan een inlognaam en code????
Ik ben nl wel lid van het KWPN..

Jan_VT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 13:00

ambertje1 schreef:
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag!
Hoe kom ik aan een inlognaam en code????
Ik ben nl wel lid van het KWPN..

Die code kreeg of krijg (aangezien er nog niets verandert is) je als je een abonnement op de site betaalde. Eind vorig jaar werd aangekondigd dat de site zou gratis worden, maar tot op heden is er nog niet bekend gemaakt hoe dit dan praktisch in zijn werking zou gaan voor de KWPN-leden. We zullen nog even moeten afwachten denk ik

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:13

Ik heb een mail gehad van reed elsevier of in mijn abonnemnt wilde continueren. Ik heb toen een mail terug gestuurd dat als het inderdaad gratis was ik dat wilde en heb toen een mail terug gehad dat het geregeld was. Het werkt overigens prima. Dus misschien moet je bellen of een mail sturen naar reed elsevier.