hoi wizarma,
leuk joh, familie...
we kennen de fokker goed, en we hebben ook nog wel kontakt.
eerder gingen we ieder jaar kijken naar de veulentjes van els en co maar we zijn er de laatse twee jaar eigenlijk niet meer geweest.
heb mw hoving nog gesproken op de hengstenshow in Tolbert vorig jaar en ze vertelde dat "ouwe" els nog leefde.
maar goed mijn paard: ik heb volgens mij de oudste uit Els: Jarik.
ik heb hem al sinds zijn derde en hij was op zijn vierde al L springen,
er is eerst mee gesprongen omdat hij zo kijkerig en doenerig was dat een nette dressuurproef er vast niet in gezeten had.
voorjaar van zijn 5e ben ik met hem begonnen in de B-dressuur en vervolgens hetzelfde jaar nog L kringkampioen geworden.
dezelfde winter M1 gestart en het volgende zomer M2.
ook dit jaar waren we kringkampioen nu in de M.
begin winter Z1 gestart en eind zomer het jaar erop Z2 , sindsdien is hij dus Z2 en haalde eigenlijk altijd wel winst.
na de kampioenschappen in 2000 of 2001 is hij ziek geweest en heeft het behoorlijk voor de kiezen gehad.
we waren druk aan het trainen voor de ZZL maar dat is er toen niet meer van gekomen.
ik rijd hem nu wel , maar heb hem niet meer gestart na die tijd.
ook omdat ik twee jongere paarden inmiddels ook in de Z heb lopen en Jarik dus wat minder intensief gereden werd.
had ook het idee "klaar" te zijn in de Z2 met hem , waardoor de motivatie wat weg was en of hij nu weer op het niveau komt om een goede ZZL te lopen ?
technisch wel, de onderdelen kan hij allemaal wel maar qua gangen en afdruk komt ie wat te kort denk ik.
hierbij een foto van Jarik, een beetje een oudje, heb helaas maar heel weinig foto's van hem waar ik erop zit.
ben hem hier nog aan het losrijden, echt spectaculair is het dus niet.

heb jij ook foto's van wizarma ? en woon je in de buurt ?
en ken ik je misschien ?