Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

*

Kunnen jullie de foto nu wel of niet zien??
Boya schreef:Ben het niet helemaal met Polly2 eens hoor!
Boya is vanaf z'n geboorte al bij ons en heeft vanaf het moment dat ie licht zag al voedselnijd. Vind het erg vervelend, maar kan er niks aan veranderen. Mensen kunnen er wel bij staan, maar andere paarden krijgen de wind van voren. Eerst dreigt ie met z'n oren en als ze niet snel weg zijn vliegt ie er op af. En als de 2e voerbak te dichtbij hangt, rent ie gewoon tussen 2 voerbakken heen en weer![]()
Als ik het in een emmer op de grond zet, schraapt Boya ook met z'n been en dan is het gewoon ongeduld, dat het niet snel genoeg gaat. Hangt de emmer op of gooi ik het gewoon in de voerbak (die op hoogte hangt), dan doet ie het niet.
Tuesday doet het helemaal niet!
polly2 schreef:wegblijven van het voer...zolang het been in die positie is....
Dus het heeft met voedernijd te maken...al vind ik dat altijd zo'n negatief woord.
(anders gaan we zo off-topic) 

. Levert vooral op wedstrijden waar zo'n grote waterbak staat leuke taferelen op. Jordy proest het water alle kanten op, alle paarden die erbij staan over de zeik
Boya schreef:polly2 schreef:wegblijven van het voer...zolang het been in die positie is....
Dus het heeft met voedernijd te maken...al vind ik dat altijd zo'n negatief woord.
Bij Boya is dat hengelen met z'n been dus geen voernijd, maar alleen ongeduld. Dat doet ie ook als ie helemaal alleen is en alleen maar als de emmer op de grond staat. Als ie beter bij z'n eten kan, laat ie het hengelen achterwege. Ook als er wel een ander paard in de buurt staat.
Anyway, laten we het maar op je tekst meestal houden.....dan zijn alle uitzonderingen mogelijk(anders gaan we zo off-topic)
Supertje schreef:Jordy is eigenlijk heel beschaafd als het om eten gaat. Hij houdt geen been omhoog, wordt niet heel onrustig als er gevoerd wordt maar staat netjes te wachten. Oren in zijn nek leggen zal hij ook niet doen. Hooguit een zielig hinnikje
Hij wacht ook tot het voer in zijn bak zit en degene die voert zijn arm weg heeft voor hij gaat eten. Je kunt 5 minuten voor zijn bak blijven staan bij wijze van spreken, hij kijkt alleen heel zielig....
Als hij uit een emmer eet dan gaat de emmer soms om, maar dan zet hij hem zelf weer rechtop. Neus erin en emmer overeind
Hij heeft wel een rare gewoonte met slobber eten, erin blazen/proesten. Neus erin en pffffrrrt! Zodat hij compleet onder de slobber zit.
Met emmers water vindt hij dat ook erg leuk, belletjes blazen. Levert vooral op wedstrijden waar zo'n grote waterbak staat leuke taferelen op. Jordy proest het water alle kanten op, alle paarden die erbij staan over de zeik

Hij tilt dus geen voet op, maar knauwt dus regelmatig aan de zijkant van de (plastic) teil waar het eten in zit. Dus weer verschillende karakters
Oh bij hem mag ik ook gewoon aan het eten komen, vindt hij zelfs gezellig. Staat ie me echt zo aan te kijken, oh wil je ook een hapje, ik wacht wel even hoor
maar soms blijft ze in een wijdopen staande boxdeur staan wachten. Lief!
Biancaa schreef:
Foto foto foto !! hihihi lijkt me een erg gaaf gezicht dat bellen blazen

Daarna wilde hij pas verder.....