Ik had van de week nog een paar foto's gemaakt bij daglicht, dan is helemaal goed te zien hoe groot hij is 

Ivanka en Aidan aan het kroelen

Niet erop letten hoe smerig hij is, hij gaat de laatste tijd het liefste op het modderigste plekje in de wei liggen rollen
.
En dit 'schattige' ventje is niet altijd zo schattig als hij eruit ziet. Hij heeft van de week zijn mams zo toegetakeld, dat die nu met een kneuzing aan de bovenkant staartwortel rondloopt. Ik had er nog nooit van gehoord, maar Ivanka heeft er wel last van.. Als je aan haar staart komt, trekt ze die helemaal in haar kont en trekt ze haar rug hol...
.
Nou ja, DA is geweest en ik heb AB gekregen om toe te dienen, omdat ze ook een beetje verhoging had.
Maar verder gaat het eigenlijk goed met haar, je ziet er niks aan op het eerste oog. Totdat je bij dr billen komt
.. Ze eet, drinkt, poept en plast en ze loopt ook gewoon goed, dus ik probeer me niet al te veel zorgen te maken
.
Maar het is wel sneu voor Ivanka
. Ik schrok wel toen ze van de week haar rug opeens zo hol trok, dus heb er maar gelijk de DA bij gehaald.