Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jantien schreef:Wat ik wel denk wanneer je een volwassen hengst in de koppel hebt lopen dat je oa problemen krijgt in de periode dat de merries bijna hengstig zijn. Hengst die achter de merries aan gaat jagen terwijl ze (nog) niks van hem willen weten enzovoort.
Troef schreef:Cer schreef:
De laatste poging (anders werd het te laat in het seizoen) is de hengstenhoudster met de hengst langsgekomen en is ze natuurlijk gedekt, en dat heeft toen gelijk gepakt.
Het kan ook zijn dat de hengst in het einde van het seizoen minder druk was en daardoor meer cellen in zijn sperma had.
Zodat je merrie nog drachtig kon worden?
jeddah"]
[quote="Troef schreef:Waarom gebruikt men een condoooooom ?
Juist ja.....
Daarom doet men KI.
Gail"]
Omdat ze zich voort wil planten ja, maar zie je haar genieten?
[/quote]
Nou, als ik dr nu zo zie puffen en steunen met dr dikke buik, denk ik niet dat ze daar nou zo blij mee is
Ik zag haar tijdens de natuurlijke dekking duidelijk anders reageren dan in dat kille KI-hok....
[quote="Gail"]
Of die eenden waar gemiddeld 2 worden op zitten, zich vastbijtend in haar nek?
[/quote]
hmpf.. mn paard is geen eend....
[quote="Gail"]
Yeghie bah.
[/quote]
Nou ja dat wel... ik ben zowieso niet zo van de lichamelijke toestanden brrrr![]()
Maar goed, dat is het nadeel als je een leuke merrie bent he, dan willen mensen daar in combi met een leuke hengst baby-paardjes van... En ik denk als ze zometeen met dr zuigeling in het land staat, dat alles vergeven is
[quote="Gail schreef:Zijn wij beter af!
Troef schreef:Citaat:en minder kans op slagen
Waarom minder kans op slagen
Gail schreef:Isnie waar! je kan geen rietje met slecht sperma treffen, het kan gewoon fout gaan maar het is allemaal dezelfde kwaliteit die uit 1 sprong komt, en dan ontdaan van het verontreinigende plasma, dus zuiverder sperma dan gewoon kwakkie.