Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ze hebben ddaar vorig jaar zomer een bak aangelegd en alles netjes gedraineerd enzo, maar ja die zeeuwse klei hè! Dus helaas was het zand al snel vermegd met die heerlijke klei..... Zelf kun je er eigenlijk niet in lopen zonder je laarzen kwijt te zijn.
) ga ik minimaal 2 keer per week met haar naar het strand om lekker door de zee te lopen en zo alles lekker schoon te wassen. Dus gelukkig, even afkloppen, heb ik nog geen spoortje mok kunnen ontdekken.
maar net waar het gras goed is en hoe nat de zomer is. Kudde is nogal groot, dus daar zit een hele organisatie achter
(niet erg duidelijk, maar heb niet meteen wat beters
)
Nou ja, veen... het is al jaren geleden afgegraven maar toch je blijft er last van houden. Daarnaast was ons weiland het laagste punt van de omliggende weilanden dus Fayette en Hercules hadden een mooie modderzwembad in de winter van 2004-2005.
) willen we toch niet dat de paarden het gras kapot lopen. Mede omdat het gras nog zo 'jong' is. Waarschijnlijk laat ik ze vanaf begin maart langzaamaan weer het weiland op. Beginnen met een kwartiertje/halfuurtje per dag en zo uitbouwen.