Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

XlucienneX schreef:jeetje ik kijk mijn ogen hier uit.
grappig dat jou hamletje ook lekker nieuwschierig is maar voerneid is minder een boefje is die van mij zeker weten ook.
mooi foto's op het eerste gezicht lijkt het ook niet een dresuuur paard (sorry) maar aan het werk ziet hij er wel super uit. ( als dresuurtje) ik denk dat je maar trots kunt zijn.
mooie foto's in je profiel.
hoelang heb je hem al?
sjaantje schreef:XlucienneX schreef:jeetje ik kijk mijn ogen hier uit.
grappig dat jou hamletje ook lekker nieuwschierig is maar voerneid is minder een boefje is die van mij zeker weten ook.
mooi foto's op het eerste gezicht lijkt het ook niet een dresuuur paard (sorry) maar aan het werk ziet hij er wel super uit. ( als dresuurtje) ik denk dat je maar trots kunt zijn.
mooie foto's in je profiel.
hoelang heb je hem al?
Ik heb hem nou 7,5 maand geloof ik.
Het is dus, zoals gezegd, ook een compleet springgefokt paard. Verder zijn de foto's in mijn profiel slecht, dus erg veel kun je er niet van zien. In het echt is hij heel apart en hij heeft behoorlijk wat potentie.
Ohja, ik zal morgen wel weer een foto op stand maken, want hij is al weer enorm veranderd.

XlucienneX schreef:mooie merrie
lijkt inderdaad op Ferro. Wanneer word ze drie en rij je har in?

maar zal noooooit bokken! Ik heb 3 jaar, 2 keer per week op haar gereden maar heeft nog nooit gebokt..
ENG! Maar ik heb het ooit voor elkaar gekregen om een B proef te rijden met 171 punte